„Od začátku roku jsme představili hned několik nových služeb. Například možnost otevřít si v Air Bank nový účet přímo v mobilní aplikaci. Spustili jsme také okamžité platby, díky kterým dorazí peníze na účet v jiné tuzemské bance do deseti vteřin. Klientům jsme letos nově nabídli i multibanking nebo placení mobilem přes Apple Pay,“ říká Michal Strcula, generální ředitel Air Bank.
Počet klientů banky meziročně stoupl o více než 76 tisíc, a na konci března tak Air Bank měla 695 200 klientů. Ještě více se zvýšil počet běžných účtů, a to o 16 % na 776 726. Počet spořicích účtů se navýšil o téměř 49 tisíc na 447 921. Objem vkladů na běžných a spořicích účtech klientů vzrostl na 102,6 miliardy korun.
Air Bank se dařilo navyšovat i objem rozpůjčovaných peněz, meziročně se objem úvěrů zvýšil o 19 % na 46,8 miliardy korun. Nejen díky tomu stouply čisté výnosy očištěné o úvěrové ztráty meziročně o 60 % na 810,7 milionu korun. Správní a režijní náklady vzrostly o 17 % na 391,9 milionu korun.
Celková bilanční suma Air Bank vzrostla meziročně o 11 % na 114,2 miliardy korun. Vlastní kapitál se zvýšil o 26 % na 8,1 miliardy korun.