„Od založení banky se snažíme zjednodušovat svět peněz a nabízet ty nejlepší služby a řešení na trhu pro běžné klienty. Pozitivní zpětná vazba od nových i stávajících klientů nám ukazuje, že jdeme správným směrem. V loňském roce se nám podařilo rozšířit zacílení i na živnostníky, a naši klienti si tak u nás mohou spravovat veškeré své finanční potřeby, od těch osobních přes služby spojené s podnikáním až po správu rodinných financí, včetně dětských účtů. Podnikatelský účet Air Bank nyní zahrnuje veškeré služby, které podnikatelé vyžadují, včetně neomezeného počtu příchozích a odchozích plateb zdarma a pohodlné fakturace přímo v mobilním bankovnictví. Již brzy představíme spolu s dalšími bankami klientům i veřejnosti platební řešení s názvem Cvak, které má pomoci v České republice podstatně rozšířit možnosti bezhotovostního placení. Bude se tak jednat o další kvalitativně významný posun pro všechny klienty napříč bankovním sektorem. Chystáme také nový produkt v oblasti individuálních investic a řadu dalších vylepšení. Čeká nás tedy opravdu dynamický rok,“ říká Michal Strcula, generální ředitel a předseda představenstva Air Bank.
Air Bank během posledního roku rozšířila své služby pro fyzické osoby i živnostníky, v mobilní aplikaci My Air spustila unikátní bezúročné rozložení nečekaných výdajů a díky spolupráci s dalšími bankami pro své klienty více než zpětinásobila počet bankomatů s výběry hotovosti zdarma. Byla mezi prvními bankami, které v Česku nabídly jednoduché a rychlé platby na kontakt, jež si rychle získaly oblibu u klientů. V současné době si platby na kontakt pro příjem této formy platby v Air Bank aktivovalo 110 tisíc klientů.
Oživování trhu pomohlo i vyššímu zájmu o spotřebitelské úvěry. Pod značkou Air Bank poskytla banka svým klientům půjčky v objemu 18 miliard korun. P2P platforma Zonky, kterou Air Bank provozuje, v květnu minulého roku poskytla rekordní počet půjček ve své historii, a to konkrétně více než 3 700 v objemu přes 630 milionů korun.