Pravidelnou odměnu ve výši 300 korun mohou klienti získat jak v případě, kdy už dnes Air Bank a O2 využívají, tak i tehdy, když si služby jedné nebo obou společností sjednají úplně nově. Zákazníci mohou tuto odměnu využít libovolně, a to například na pokrytí splátek nového chytrého telefonu.
„Společně s O2 se snažíme poskytnout nejlepší zážitek z bankovnictví a telekomunikací. Díky jednoduchým podmínkám dnes bonus v podobě měsíční 300 korunové finanční odměny využívá již mnoho našich klientů. A teď na Vánoce to současným, ale i novým klientům, umožní si pořídit třeba zvýhodněný telefon. Chceme, aby naši společní klienti v rámci skupiny PPF cítili, že si jejich důvěry vážíme. Pravidelnou odměnou jim můžeme navíc pomoci i s rodinným rozpočtem. Do budoucna plánujeme přidat výhody i od dalších firem v rámci skupiny,“ říká Michal Strcula, generální ředitel Air Bank.
Air Bank a O2 podpoří tuto kampaň společným vánočním TV spotem, který vznikl ve spolupráci interního marketingového týmu Air Bank a agentury Werk.camp. Produkci zajišťoval Filmservice a režie se ujalo duo Martin Přikryl a Michal Nohejl.