Třetina nových zákazníků si účet založila přes mobilní aplikaci My Air. Aplikace se tak pro klienty Air Bank stává nejen přehledným nástrojem na správu financí, ale také velmi jednoduchou cestou, jak si otevřít účet u této banky.
„Založení nového účtu online bylo možné i dříve, ale až s mobilní aplikací začali klienti tento způsob více využívat. Při zakládání účtu přes webové stránky se totiž stávalo, že klient žádost o nový účet nakonec přišel dokončit na pobočku. U mobilní aplikace je ale ta zkušenost zcela jiná. Klienti celý proces včetně ofocení dokladů a podpisu smlouvy zvládají ve svém chytrém telefonu od začátku do konce. Je to totiž velmi jednoduché, intuitivní a zabere to jen pár minut,“ říká Filip Zavřel, vedoucí Oddělení každodenních služeb Air Bank.
Aplikaci My Air využívá 6 z 10 klientů Air Bank a denně se do ní přihlásí 123 tisíc unikátních uživatelů. Přes aplikaci mohou klienti jednoduše spravovat své běžné a spořicí účty, ale také si sjednat cestovní pojištění, kontokorent, spotřebitelskou půjčku a další služby. S aplikací My Air mohou klienti navíc i ušetřit. Díky službě Odměny za placení, kterou najdou pouze v aplikaci, získají slevy u nejrůznějších obchodníků.