„Naším cílem je, aby klienti Air Bank mohli z našeho internetového bankovnictví a mobilní aplikace My Air spravovat své běžné účty, které mohou mít v jiných bankách. Kromě zobrazení zůstatku a historie plateb jim chceme umožnit také zadávání platebních příkazů. Už nyní mohou tuto novou funkci vyzkoušet v internetovém bankovnictví u účtů připojených z České spořitelny. Zadávání plateb plánujeme postupně nabídnout také u ostatních bank připojených do našeho multibankingu a tuto funkci přidat i do mobilní aplikace,“ říká Filip Zavřel, vedoucí Oddělení každodenních služeb Air Bank.
Air Bank spustila multibanking pro své klienty začátkem letošního roku. V současné době ho využívá 27 tisíc lidí, kteří se přes bankovnictví Air Bank propojili se svými účty v jiných bankách. Opačným směrem, tedy z jiné banky do Air Bank, se přes multibanking připojuje 14 tisíc unikátních uživatelů.
Klienti Air Bank si přes své internetové bankovnictví a mobilní aplikaci My Air mohou zobrazit zůstatek a prohlédnout historii plateb u svých běžných účtů v České spořitelně, Raiffeisenbank, Equa bank, Komerční bance, Monetě Money Bank a nově i v ČSOB. Air Bank do multibankingu postupně přidává i další banky, v současné době pracuje na připojení UniCredit Bank. Aktivní zadávání plateb je pak další funkcí multibankingu, kterou Air Bank svým klientům začíná postupně u všech bank připojených do multibankingu umožňovat.