
Nevěrní klienti: Polovina mění banku kvůli poplatkům
Typickým českým klientem je záletník, který přechází volně mezi bankami. Setrvání u dané banky je podmíněno poplatkovou strukturou a výše úrokových sazeb na depozitních a úvěrových produktech. Banku je ochoten vyměnit každý druhý klient. Nabídka lepšího servisu nechává 76 % klientů netečných. Jejich cíl je jednoduchý. Ušetřit za každou cenu.

Jedná se o placený článek. Pro jeho zobrazení si prosím zakupte předplatné. Předplatitelé mohou plně
využívat naši Aplikaci. Pro její stažení klikněte
ZDE.

Datum
vytvoření: 24/03/2014

Má ECB hotovo? V září si může pauzu dále prodloužit
Jak zdůraznila šéfka ECB Ch. Lagarde už na tiskové konferenci, centrální banka j...
Dominik
Rusinko,
hlavní ekonom ČSOB Private Banking

Srpnový sentiment signalizuje silnější růst
Sektorový pohled na sentiment může přinést pozitivní impuls do měsíčních čí...
Jaromír
Šindel,
hlavní ekonom ČBA

Lepší výsledek české ekonomiky
Podle očekávání ekonomiku táhla nahoru především spotřeba domácností. Znovu se t...
Petr
Dufek,
hlavní ekonom Banky Creditas
