Celkový objem úvěrů měl hodnotu 874 miliard korun, což znamená meziroční nárůst
o 5 %. Objem úvěrů na bydlení dosáhl 507 miliard korun. Vklady celkem dosáhly 1 232 miliard korun, což znamená meziroční růst o 6 %. Objem aktiv pod správou činil 308 miliard korun.
Provozní výnosy dosáhly hodnoty 44,1 miliard korun (meziročně vyšší o 24 %). Provozní náklady bez bankovních daní činily 20,5 miliard korun (meziroční zvýšení o 11 %).Počet klientů skupiny ČSOB vzrostl meziročně o 115 tisíc a jejich aktuální počet je 4 340 000. Počet aktivních uživatelů mobilního bankovnictví ČSOB Smart meziročně stoupl o polovinu na 1 134 000. Službu ČSOB Drobné používá už přes 160 tisíc klientů a lifestylová aplikace DoKapsy od ČSOB má více než sto tisíc aktivních uživatelů.
„Za loňským dobrým výsledkem stojí silná trojka – růst vkladů, úvěrů i investic. Na vynikající úrovni jsme udrželi i kapitál a likviditu. Klíčová je pro nás spokojenost klientů a skutečnost, že nás využívají jako svou hlavní banku. Mimochodem, právě počet klientů, kteří nás potřebují každý den, neustále roste a jsem přesvědčen, že nám v tom pomáhá naše strategie 'Digitálně a s lidmi'. Jejím cílem je klientům co nejvíce usnadnit přístup do banky a zároveň zachovat stále žádaný osobní kontakt pro složitější požadavky,” uvádí generální ředitel skupiny ČSOB Aleš Blažek.
„Musím také ocenit, že i v této obtížné ekonomické situaci se naši klienti chovali velice zodpovědně a my jsme tak nezaznamenali zásadnější problémy ve splácení závazků. Na druhé straně jsme téměř 1,2 milionu klientů pomohli zmírnit dopady inflace. Nejen, že využívali skvělou sazbu na našich termínovaných vkladech, ale dokonce s jednoduchou službou ČSOB Drobné začali po malých částkách investovat. Příhodná také byla naše dlouhodobá podpora energetické úspornosti a soběstačnosti domácností i firem,“ dodává Aleš Blažek.