Přejít k hlavnímu obsahu
V aplikaci George od České spořitelny lze požádat o vrácení platby odeslané na špatný účet
V mobilní i počítačové verzi bankovnictví George lze snadno podat žádost o vrácení odchozí jednorázové domácí platby. Stačí vyplnit jednoduchý formulář, který je přímo v aplikaci George. Dosud museli klienti tuto žádost podat telefonicky přes klientské centrum nebo zajít osobně na pobočku.

„Naším cílem bylo, aby celý proces žádosti o vrácení chybně odeslané platby v digitálním prostředí byl pro klienty co nejjednodušší. On-line průvodce, podobně jako u reklamací kartových transakcí, klienta provede několika kroky přímo v Georgi. Žádost zpracujeme a dáme mu obratem vědět, jaký bude další postup,“ říká František Knap, expert na platební řešení v České spořitelně. 

Česká spořitelna měsíčně zpracuje v průměru okolo 5 milionů odchozích plateb zadaných v mobilní nebo počítačové aplikaci George. Měsíčně přitom eviduje zhruba 600 žádostí o vrácení platby zaslané na chybný účet. Naprostou většinu takových žádostí se Spořitelně daří ve spolupráci s ostatními bankami vyřešit do jednoho měsíce. Pokud se po 30 dnech od podání žádosti platba nevrátí na účet klienta, banka mu pomůže získat potřebné údaje o příjemci, aby mohl celou záležitost řešit s Policí ČR. 

Datum vytvoření: 25/05/2023

Finweek

Komentáře komentáře
Státní dluh se za posledních pět let zdvojnásobil V důsledku vysoké inflace však v poměru k HDP dluh narostl za posledních pět let... Petr Dufek, hlavní ekonom Banky Creditas
Profile picture for user Petr Dufek
Turbulentní podzim na trzích: Dlouhé úrokové sazby míří prudce vzhůru Hlavním důvodem jsou přetrvávající dozvuky silných pátečních dat z amerického tr... Dominik Rusinko, analytik ČSOB
Profile picture for user Dominik Rusinko
Rekordní září na úřadech práce I když část lidí z evidence naopak odešla poté, co si našli práci, počet nezaměs... Petr Dufek, hlavní ekonom Banky Creditas
Profile picture for user Petr Dufek