Asistence při cestování automobilem
V případě cesty osobním automobilem je prostřednictvím asistenční služby Slavia pojišťovny zajištěna oprava vozidla, jeho odtah, vyproštění, nebo v případě potřeby i přistavení náhradního vozidla.
„Pokud vyrazíte na cesty vlastním vozem, nemusíte se obávat, že v případě technické závady máte vy i rodina po dovolené. Pokud je vaše vozidlo neopravitelné v místním servisu v rozumném čase, postará se Slavia pojišťovna o přistavení náhradního vozu, kterým můžete v cestě pokračovat,“ říká Jan Vlček, obchodní ředitel Slavia pojišťovny. Náhradní vozidlo pak může pojištěný klient vrátit v ČR až po skončení dovolené. Asistenční služba přitom mezitím vyřeší odtah klientova nepojízdného vozidla zpět do ČR, a to ze všech destinací v Evropě.
Asistence při leteckých cestách
„Pokud do zahraničí cestujete letecky a máte obavy, abyste v případě zmeškání spoje nebo zrušení letu nezůstali někde na letišti bez pomoci a znalosti místního jazyka, je pro vás varianta asistenčního balíčku pro cesty letadlem tím pravým řešením,“ uvádí Jan Vlček.
Slavia pojišťovna po vašem nahlášení potíží zjistí, v čem spočívají komplikace, co je důvodem zrušení letu, kdy je k dispozici další spoj, v případě potřeby zajistí též dopravu do hotelu, ubytování, vyzvednutí a odvoz zpět na letiště. Pokud je to možné, bude za vás vymáhat i odškodnění za zpoždění letu.
Okamžité sjednání pojištění online
Poměrně oblíbeným způsobem nákupu zahraničních zájezdů je využití „last minute“ nabídek cestovních kanceláří. Nejen v takovém případě je efektivní a rychlé využít pro sjednání smlouvy přehledného portálu přímo na internetových stránkách Slavia pojišťovny.
„Ke vzniku smlouvy dochází v okamžiku úhrady sjednaného poplatku, veškeré doklady odcházejí klientovi přímo do e-mailové schránky okamžitě po jejím sjednání. Není ani třeba se obávat, že v době stresu před odjezdem na úhradu pojistného zapomenete. Sami naše klienty na splatnost v případě potřeby včas upozorňujeme prostřednictvím textové zprávy do mobilního telefonu či e-mailem. Všechny nabídky v systému jsme také rozdělili do věkových kategorií tak, aby jednotlivé druhy pojištění byly připraveny přesně pro předpokládané zájmy pojištěnců. Nabízíme tedy pojištění pro dítě do 18 let, dospělé do 70 let, seniorům nad 70 let a v neposlední řadě zvýhodněné pojistné pro rodinu, tedy 2 dospělé a 1 až 3 děti,“ připomíná Vlček.