„Každého může zradit technika a není snad více nepříjemné načasování než v zahraničí. Díky novému připojištění už klienti nemusí na dovolených zásadně měnit plány v případě selhání vozidla či drobné havárie. Allianz se postará o ně, stejně jako o jejich vůz,“ říká produktová manažerka Allianz pojišťovny Libuše Krčmářová.
Nová asistence pro cestovatele tak zajistí náhradní vozidlo při poruše, pokud nebude oprava možná do osmi hodin od vyžádání asistence, asistenci a odtah porouchaného vozidla do servisu, včetně odvozu posádky z místa nehody do 25 km, repatriaci vozidla v případě nemožnosti opravy do tři dnů a náklady na dopravení posádky do místa bydliště (do 750 km vlakem či autobusem 1. třídy, nad 750 km pak letecky).
Proč se vyplatí asistenci na dovolené nepodcenit?
Dvě maminky se svými synky odjely autem na dovolenou do Itálie. Při cestě domů jim náhle na vozidle praskla pneumatika. Řidička pohotově zavolala asistenční službě Allianz. Operátorka zajistila příjezd silniční služby, která jim prasklé kolo ihned vyměnila. Po necelé hodině od nehody tak mohly obě maminky pokračovat v návratu domů a nemusely nic platit.
Tři přátelé odjeli autem na 14 dnů do Anglie. Když se chystali na zpáteční cestu, zjistili, že jejich vůz má poruchu. Následoval proto telefonát na asistenční linku a zanedlouho přijela odtahová služba. V servisu zjistili, že auto se do tří dnů zprovoznit nepodaří. Přátelé tedy požádali asistenční službu o repatriaci vozidla do ČR. Protože se nacházeli v místě vzdáleném přes tisíc kilometrů, operátorka jim nabídla rovnou i zprostředkování a úhradu zpáteční cesty letadlem, což s radostí přijali.