Banka se chce soustředit na zvyšování svého tržního podílu z hlediska počtu klientů a používání jejích služeb, ale také na přinášení dalších inovací, kterými promění podobu bankovního trhu. Ambice Air Bank podpoří i nový komunikační koncept, zaměřený na potřeby klientů, který po dvanácti letech vystřídá známou reklamní dvojici bankéřů.
„Air Bank už dávno není jen bankou pro snadné placení s nejlépe hodnocenou mobilní aplikací. Na trhu získává stále silnější pozici v oblasti půjček, hypotékami financuje veškeré potřeby klientů spojené s bydlením, umožňuje chytře investovat a vedle správy osobních financí poskytuje také bankovnictví pro podnikatele. Už více než milionu klientů pomáháme mít se lépe v jejich každodenním životě díky tomu, že jim celou řadou šikovných služeb zjednodušujeme vše okolo peněz. Zajímá nás, co lidé potřebují, a podle toho vytváříme služby, které jim opravdu pomůžou. Během následujících let se chceme stát přirozenou a první volbou pro všechny, kteří chtějí bankovat jednoduše a bez starostí, ať už se v jejich životě děje cokoliv. Pomohou nám k tomu další inovace, kterými chceme měnit svět českého bankovnictví, a také změna našeho dlouholetého komunikačního konceptu,“ říká Michal Strcula, generální ředitel Air Bank.
Vedle uvádění nových služeb plánuje Air Bank ve svém dalším růstu stavět také na své zákaznické zkušenosti. Ta se spolu se zaměřením na jednoduché a výhodné služby, které se klientům vždy snaží přinést opravdový užitek, promítne i do zcela nového komunikačního konceptu banky. Air Bank jím po dvanácti letech vystřídá svůj dosavadní koncept „Dva světy“, který zdůrazňoval její hlavní rozdíly oproti ostatním bankám na trhu. V novém komunikačním konceptu se bude i nadále objevovat herec Tomáš Měcháček, namísto nešvarů bankovního prostředí se však banka nově zaměří na kreativní ztvárnění toho, jak svým přístupem pomáhá klientům lépe pracovat s penězi.
„Air Bank svým dlouholetým komunikačním stylem jasně ukazovala hlavní rozdíly mezi svým unikátním přístupem a zažitými bankovními pořádky včetně typických nešvarů. V českém bankovnictví dokonce díky tomu ve vztahu ke klientům nastolila zcela novou úroveň spokojenosti, ve které navíc drží jednoznačné prvenství mezi ostatními bankami. Právě naši klienti jsou totiž s velkým náskokem ti vůbec nejspokojenější. Původní reklamní koncept Air Bank tak skvěle naplnil své cíle, před námi jsou ale nyní nové výzvy, na které už nestačí. Nově se chceme soustředit na to, jak se mohou mít klienti ve svém každodenním životě lépe, když je má jejich banka opravdu ráda a zjednodušuje jim vše okolo peněz,“ vysvětluje Oldřich Dostál, marketingový ředitel Air Bank.
Nový reklamní koncept představí Air Bank během letošního srpna. Od 10. července 2023 ale budou diváci na kanálech televizních stanic Nova a Prima vídat televizní spot, kterým se banka s konceptem „Dva světy“ rozloučí.