„Podle našich průzkumů využívá mnoho malých podnikatelů v rámci úspory nákladů pro podnikání běžný účet a fakturuje v Excelu či ručně, což zabere spoustu času a také to komplikuje přehled o zaplacených fakturách nebo tvorbu daňového přiznání. V Air Bank chceme život (nejen) začínajícím podnikatelům co nejvíce zjednodušit, a proto vylepšujeme podnikatelský účet, ve kterém naši klienti jednoduše a bez poplatků vyřeší vše, co skutečně potřebují,“ říká Jiří Suchý, ředitel divize Produkty a inovace Air Bank.
Nově tak u podnikatelského účtu půjdou zadat položky s jednotkovou cenou do faktury, vystavit faktury s DPH, zajisti si podklady pro daně nebo přidat disponenta s vlastní platební kartou přímo v internetovém bankovnictví. Dále půjde také přidat podnikatelský účet na platby na kontakt.
Podnikatelé během minuty vystaví přímo v mobilu faktury, které obsahují QR kód pro snadnější proplacení, a podnikatel hned vidí, kdo už zaplatil. Faktury lze snadno exportovat do všech účetních systémů. Vylepšení pomůže i s daněmi, každý měsíc nabídne podklady pro přiznání k DPH i kontrolní hlášení a ročně i pro daň z příjmů.