Více než 69 % klientů, kteří navštíví pobočku banky, používá mobilní bankovnictví pro hospodaření s penězi. Nově při návštěvě poboček Air Bank bude klienty vítat bankovní asistent s tabletem s pobočkovou nadstavbou aplikace My Air — Cair. Obsluha klienta tak proběhne v přirozeném prostředí mobilní aplikace.
„Dále posouváme hranice zákaznické zkušenosti a zároveň zvyšujeme sebevědomí klientů v používání služeb v rámci mobilní aplikace, kdy je bankovní asistent provede celým procesem. Při další příležitost tak bude klient schopen požadavek vyřídit sám bez nutné návštěvy pobočky,“ vysvětluje Karel Horák, ředitel divize Péče o klienty v Air Bank.
Data banky ukazují, že přes 83 % klientů banky má ve svém mobilním telefonu napárovanou aplikaci My Air a toto číslo stále roste. Air Bank při svém založení jako první banka na trhu demokratizovala způsob obsluhy klientů, kdy bankovní asistent sedí vedle klienta u počítače a naviguje ho v jeho internetovém bankovnictví. Cair pak zákaznickou zkušenost posouvá na další úroveň.
„Díky identickému rozhraní s mobilní aplikací se zákazníci mohou cítit komfortně a také bezpečně, rozvržení na tabletu využívá veškeré funkce a pohodlí aplikace, na které jsou klienti zvyklí. Klienti mohou v novém rozhraní provádět veškeré operace, měnit nastavení nebo si v klidu projít nabídku produktů, zatímco jim bankéři poskytnou odbornou pomoc v reálném čase,“ říká Karel Horák.
Dosud sesbíraná zpětná vazba od klientů během pilotního provozu je velmi pozitivní, Cair se tak do postupně do konce roku objeví na všech pobočkách Air Bank.
„Klienti, kteří měli možnost Cair vyzkoušet, oceňují známé prostředí a rychlý přístup ke službám, které jim usnadňují jejich finanční záležitosti. Pomocí Cair se nám daří naplňovat tři základní potřeby každého klienta — obsloužit, naučit a poradit,“ dodává Karel Horák.