Do budoucna obě společnosti plánují zapojit všechna svá obchodní místa. U České pojišťovny si lidé budou moci založit a ovládat běžný účet Tom a u MONETA Money Bank sjednat pojištění nemovitosti a později rovněž životní pojištění. Nabídka vzájemně poskytovaných služeb se postupem času rozšíří.
„Být klientům vždy nablízku je pro nás hlavní prioritou. Proto jsme se rozhodli naše prodejní kanály v čele s mobilním bankovnictvím Smart Banka a více než dvěma stovkami kamenných poboček rozvinout spojením s distribuční sítí úspěšného partnera. Tímto krokem posílíme naši pozici šampiona ve financování potřeb českých domácností, čímž zrychlíme náš hospodářský růst,“ uvedl Tomáš Spurný, předseda představenstva a generální ředitel MONETA Money Bank.
„Nabídka finančních produktů MONETA Money Bank je dalším krokem k rozšiřování produktového portfolia, které naše pobočky nabízí. Klienti tak budou mít pohodlný přístup nejen ke kvalitním pojistným produktům, ale nově také k nejrozšířenějšímu bankovnímu produktu, tedy běžnému účtu. Postupně budeme zpřístupňovat i další finanční produkty tohoto bankovního domu, abychom klientům poskytovali skutečně komplexní servis,“ komentuje nově vzniklé partnerství Marek Jankovič, generální ředitel České pojišťovny.
Projekt strategické spolupráce iniciovala České pojišťovna. Ta za účelem nalezení partnerského bankovního domu vypsala výběrové řízení. Jeho vítězem se stala MONETA Money Bank, která je s milionem klientů čtvrtou největší bankou v zemi.