Na krizi jsou naše firmy připraveny
Tvrdí to Wolfgang Schopf, místopředseda představenstva a CFO v České spořitelně. Podle jeho slov bude v následujících letech klíčovým tématem zejména posilování vztahu s klientem, přičemž právě v tom by měly pomoct nové technologie. „Klíčovou otázkou je, jak moc nám nové řešení pomůže posílit náš vztah s klientem a zvýšit tak jeho spokojenost. To je totiž to klíčové pro další růst zisků,“ uvedl v rozhovoru.
Jedná se o placený článek. Pro jeho zobrazení si prosím zakupte předplatné. Předplatitelé mohou plně
využívat naši Aplikaci. Pro její stažení klikněte
ZDE.
Datum
vytvoření: 11/10/2019
komentáře
ČNB ponechává sazby beze změny, pro nejbližší měsíce potvrzuje stabilitu
Nová prognóza podle našich předpokladů přepsala hospodářský růst lehce dolů pro ...
Jan
Bureš,
hlavní ekonom Patria Finance
Makroekonomický jackpot pro novou vládu
Právě nad očekávání svižný růst HDP ve třetím čtvrtletí o 0,7 % mezikvartálně zn...
Dominik
Rusinko,
hlavní ekonom ČSOB Private Banking
Ekonomika ve třetím kvartále překvapila svým růstem s vyšší produktivitou
Ekonomika se ve třetím čtvrtletí vrátila k silnějšímu růstu s expanzí HDP o 0,7 ...
Jaromír
Šindel,
hlavní ekonom ČBA

