Na krizi jsou naše firmy připraveny
Tvrdí to Wolfgang Schopf, místopředseda představenstva a CFO v České spořitelně. Podle jeho slov bude v následujících letech klíčovým tématem zejména posilování vztahu s klientem, přičemž právě v tom by měly pomoct nové technologie. „Klíčovou otázkou je, jak moc nám nové řešení pomůže posílit náš vztah s klientem a zvýšit tak jeho spokojenost. To je totiž to klíčové pro další růst zisků,“ uvedl v rozhovoru.
Jedná se o placený článek. Pro jeho zobrazení si prosím zakupte předplatné. Předplatitelé mohou plně
využívat naši Aplikaci. Pro její stažení klikněte
ZDE.
Datum
vytvoření: 11/10/2019
komentáře
Nečitelný Fed doručil jestřábí redukci sazeb
Zmatení generuje především nová kvartální prognóza Fedu, která vidí jádrovou inf...
Jan
Čermák,
analytik ČSOB
ČNB nechává úrokové sazby beze změny
Od loňského prosince už snížila svoji hlavní úrokovou sazbu ze sedmi procent na ...
Petr
Dufek,
hlavní ekonom Banky Creditas
ECB snižuje sazby, v příštím roce dále povolí otěže
Rozhodnutí Rady guvernérů se opírá o aktualizovanou makroekonomickou prognózu. T...
Dominik
Rusinko,
analytik ČSOB