
Na krizi jsou naše firmy připraveny
Tvrdí to Wolfgang Schopf, místopředseda představenstva a CFO v České spořitelně. Podle jeho slov bude v následujících letech klíčovým tématem zejména posilování vztahu s klientem, přičemž právě v tom by měly pomoct nové technologie. „Klíčovou otázkou je, jak moc nám nové řešení pomůže posílit náš vztah s klientem a zvýšit tak jeho spokojenost. To je totiž to klíčové pro další růst zisků,“ uvedl v rozhovoru.

Jedná se o placený článek. Pro jeho zobrazení si prosím zakupte předplatné. Předplatitelé mohou plně
využívat naši Aplikaci. Pro její stažení klikněte
ZDE.

Datum
vytvoření: 11/10/2019

Má ECB hotovo? V září si může pauzu dále prodloužit
Jak zdůraznila šéfka ECB Ch. Lagarde už na tiskové konferenci, centrální banka j...
Dominik
Rusinko,
hlavní ekonom ČSOB Private Banking

Srpnový sentiment signalizuje silnější růst
Sektorový pohled na sentiment může přinést pozitivní impuls do měsíčních čí...
Jaromír
Šindel,
hlavní ekonom ČBA

Lepší výsledek české ekonomiky
Podle očekávání ekonomiku táhla nahoru především spotřeba domácností. Znovu se t...
Petr
Dufek,
hlavní ekonom Banky Creditas
