

Do jaké míry ale pomáhají ČSOB ve zlepšování zákaznické zkušenosti třetí strany? Jak tuto zkušenost ovlivní změna core systému? A do jaké míry jsou pro banku zásadní mimobankovní aktivity, jako třeba partnerství s festivalem Beats for Love ve spolupráci s Visa? Právě o těchto a spoustě dalších témat jsme diskutovali s Vladimírem Vojtíškem.
ČSOB je dnes jedinou bankou na trhu, která nabízí externí aplikaci – DoKapsy. Ta má dnes přes 400 tisíc uživatelů. Co vám jako bance aplikace DoKapsy přináší a jaké s ní máte další plány?
Aplikaci DoKapsy jsme začali vytvářet v době, kdy jsme cítili zájem okolí přinášet klientům služby mimo běžný rámec bankovnictví. Původně to byla evoluce z aplikace, která měla snahu být mobilní peněženkou. Od toho jsme ale upustili a začali se soustřeďovat na lifestyle služby. Dnes je to oblíbená multifunkční mobilní aplikace, která je zdarma dostupná všem, nejen klientům ČSOB. Uživatelé v ní pohodlně nakoupí dálniční známky, jízdenky, zaplatí parkování nebo se inspirují tipy na výlety a food festivaly. Na konci března se nově do aplikace zařadila sekce Filip a ta nabízí vzdělávací a interaktivní obsah pro děti a rodiče v oblasti finanční gramotnosti. A přijdou další služby. Od aplikace očekáváme určitou profilaci banky v nebankovních tématech. Obecně máme rádi komplexní řešení, a to nejen třeba v klasickém denním bankovnictví, ale například i v oblasti nemovitostí či investic.
...více v novém čísle Bankovnictví, předplatné i toto číslo dostupné na platformě SEND.



