Přejít k hlavnímu obsahu
Pobočky mají v retailu i nadále své místo, jejich role se však mění
Prostřednictvím internetu dnes mohou lidé z pohodlí domova pracovat, nakupovat nebo třeba spravovat své finance. Skrze elektronické bankovnictví a webové stránky vyřídí téměř veškeré své bankovní transakce, aniž by zabíjeli svůj čas na pobočce. Podle některých bankéřů je éra internetu právě ta, která bude znamenat konec kamenným pobočkám. Je tomu skutečně tak? Nebo současné pobočky jen nevyhovují požadavkům dnešních klientů? A jak by taková pobočka, na kterou se klienti rádi vracejí, měla vypadat?
Datum vytvoření: 15/09/2015

linkedin

Komentáře komentáře
Holubičí Fed naskočil na býčí vlnu technologické revoluce Celkově holubičí vzkaz z posledního zasedání Fedu byl zesílen i další rétorikou,... Jan Čermák, analytik ČSOB
Profile picture for user Jan Čermák
Inflace téměř na cíli ČNB K tomuto poklesu inflace dopomohly především potraviny, které za poslední měsíc ... Petr Dufek, hlavní ekonom Banky Creditas
Profile picture for user Petr Dufek
HDP znovu překvapilo pozitivně, česká ekonomika jede na „plný plyn“ Růst je rovnoměrně rozložen mezi spotřebu, investice a zahraniční obchod, přičem... Jan Bureš, hlavní ekonom ČSOB
Profile picture for user Jan bureš