Pobočky mají v retailu i nadále své místo, jejich role se však mění
Prostřednictvím internetu dnes mohou lidé z pohodlí domova pracovat, nakupovat nebo třeba spravovat své finance. Skrze elektronické bankovnictví a webové stránky vyřídí téměř veškeré své bankovní transakce, aniž by zabíjeli svůj čas na pobočce. Podle některých bankéřů je éra internetu právě ta, která bude znamenat konec kamenným pobočkám. Je tomu skutečně tak? Nebo současné pobočky jen nevyhovují požadavkům dnešních klientů? A jak by taková pobočka, na kterou se klienti rádi vracejí, měla vypadat?
Jedná se o placený článek. Pro jeho zobrazení si prosím zakupte předplatné. Předplatitelé mohou plně
využívat naši Aplikaci. Pro její stažení klikněte
ZDE.
Datum
vytvoření: 15/09/2015
komentáře
Nečitelný Fed doručil jestřábí redukci sazeb
Zmatení generuje především nová kvartální prognóza Fedu, která vidí jádrovou inf...
Jan
Čermák,
analytik ČSOB
ČNB nechává úrokové sazby beze změny
Od loňského prosince už snížila svoji hlavní úrokovou sazbu ze sedmi procent na ...
Petr
Dufek,
hlavní ekonom Banky Creditas
ECB snižuje sazby, v příštím roce dále povolí otěže
Rozhodnutí Rady guvernérů se opírá o aktualizovanou makroekonomickou prognózu. T...
Dominik
Rusinko,
analytik ČSOB