
Pobočky mají v retailu i nadále své místo, jejich role se však mění
Prostřednictvím internetu dnes mohou lidé z pohodlí domova pracovat, nakupovat nebo třeba spravovat své finance. Skrze elektronické bankovnictví a webové stránky vyřídí téměř veškeré své bankovní transakce, aniž by zabíjeli svůj čas na pobočce. Podle některých bankéřů je éra internetu právě ta, která bude znamenat konec kamenným pobočkám. Je tomu skutečně tak? Nebo současné pobočky jen nevyhovují požadavkům dnešních klientů? A jak by taková pobočka, na kterou se klienti rádi vracejí, měla vypadat?

Jedná se o placený článek. Pro jeho zobrazení si prosím zakupte předplatné. Předplatitelé mohou plně
využívat naši Aplikaci. Pro její stažení klikněte
ZDE.

Datum
vytvoření: 15/09/2015

Nepřekvapivé zhoršení nálad v české ekonomice
Náladu podnikatelů negativně ovlivnil vývoj v průmyslu, který sice v posledních ...
Petr
Dufek,
hlavní ekonom Banky Creditas

Trumpova reciproční cla: 20 % na české a EU exporty a 25 % cla na auta, železo a hliník
Reciproční cla? Reciproční cla v Trumpově pojetí neberou v potaz pouze cla ...
Jaromír
Šindel,
hlavní ekonom ČBA

Trumpův šok. Jak nejistota ovlivňuje ekonomiku a trhy
Prvotní dopad Trumpových vesměs chaotických politik – zejména na poli obchodních...
Dominik
Rusinko,
hlavní ekonom ČSOB Private Banking
