Přejít k hlavnímu obsahu
Nový pohled na marketingový mix - Complex event processing - marketingové kampaně na míru zákazníkovi i jeho momentální situaci
Nástroje pro řízení marketingu v reálném čase dramaticky mění nejen přístup k zákazníkům a produktům, ale i podobu marketingového mixu. Vymýšlení scénářů se stane povinnou součástí práce marketérů a produktových manažerů ve finančních ústavech i kreativců, kteří pro ně pracují v agenturách. Pro zákazníky zase skončí doba, kdy byli obtěžováni v těch nejnevhodnějších okamžicích.
Datum vytvoření: 25/01/2013

linkedin

Komentáře komentáře
Obchodní „nevýhra“ Evropské unie Tohle na první dobrou nezní jako férová dohoda. Efektivní celní sazba na dovozy ... Dominik Rusinko, hlavní ekonom ČSOB Private Banking
Profile picture for user Dominik Rusinko
Slabší růst české ekonomiky Na straně poptávky ekonomiku podporovala spotřeba domácností, na straně nabídky ... Petr Dufek, hlavní ekonom Banky Creditas
Profile picture for user Petr Dufek
Červnový růst jádrové inflace CPI udrží stabilní úrokové sazby ČNB Ke zvolnění jádrové inflace je zapotřebí: 1) mírnější tlak na trhu nemovitostí (... Jaromír Šindel, hlavní ekonom ČBA
Profile picture for user Jaromír Šindel