Přejít k hlavnímu obsahu
Nový pohled na marketingový mix - Complex event processing - marketingové kampaně na míru zákazníkovi i jeho momentální situaci
Nástroje pro řízení marketingu v reálném čase dramaticky mění nejen přístup k zákazníkům a produktům, ale i podobu marketingového mixu. Vymýšlení scénářů se stane povinnou součástí práce marketérů a produktových manažerů ve finančních ústavech i kreativců, kteří pro ně pracují v agenturách. Pro zákazníky zase skončí doba, kdy byli obtěžováni v těch nejnevhodnějších okamžicích.
Datum vytvoření: 25/01/2013

linkedin

Komentáře komentáře
Holubičí Fed naskočil na býčí vlnu technologické revoluce Celkově holubičí vzkaz z posledního zasedání Fedu byl zesílen i další rétorikou,... Jan Čermák, analytik ČSOB
Profile picture for user Jan Čermák
Inflace téměř na cíli ČNB K tomuto poklesu inflace dopomohly především potraviny, které za poslední měsíc ... Petr Dufek, hlavní ekonom Banky Creditas
Profile picture for user Petr Dufek
HDP znovu překvapilo pozitivně, česká ekonomika jede na „plný plyn“ Růst je rovnoměrně rozložen mezi spotřebu, investice a zahraniční obchod, přičem... Jan Bureš, hlavní ekonom ČSOB
Profile picture for user Jan bureš