Přejít k hlavnímu obsahu
Nový pohled na marketingový mix - Complex event processing - marketingové kampaně na míru zákazníkovi i jeho momentální situaci
Nástroje pro řízení marketingu v reálném čase dramaticky mění nejen přístup k zákazníkům a produktům, ale i podobu marketingového mixu. Vymýšlení scénářů se stane povinnou součástí práce marketérů a produktových manažerů ve finančních ústavech i kreativců, kteří pro ně pracují v agenturách. Pro zákazníky zase skončí doba, kdy byli obtěžováni v těch nejnevhodnějších okamžicích.
Datum vytvoření: 25/01/2013

linkedin

Komentáře komentáře
ČNB ukazuje cestu, jak ven z byrokratické pasti Centrální banka míří ve svém úsilí na tzv. goldplating, neboli fenomén, kdy češt... Dominik Rusinko, analytik ČSOB
Profile picture for user Dominik Rusinko
Hypotéky už nejspíš moc nezlevní K dalšímu drobnému poklesu došlo u průměrné úrokové sazby z nových hypoték, a to... Michal Skořepa, ekonom České spořitelny
Profile picture for user Michal Skořepa
Česká ekonomika si v závěru loňského roku udržela tempo Podle očekávání ekonomiku táhnou nahoru domácnosti, kterým se díky výrazně nižší... Petr Dufek, hlavní ekonom Banky Creditas
Profile picture for user Petr Dufek