
Nový pohled na marketingový mix - Complex event processing - marketingové kampaně na míru zákazníkovi i jeho momentální situaci
Nástroje pro řízení marketingu v reálném čase dramaticky mění nejen přístup k zákazníkům a produktům, ale i podobu marketingového mixu. Vymýšlení scénářů se stane povinnou součástí práce marketérů a produktových manažerů ve finančních ústavech i kreativců, kteří pro ně pracují v agenturách. Pro zákazníky zase skončí doba, kdy byli obtěžováni v těch nejnevhodnějších okamžicích.
Jedná se o placený článek. Pro jeho zobrazení si prosím zakupte předplatné. Předplatitelé mohou plně
využívat naši Aplikaci. Pro její stažení klikněte
ZDE.

Datum
vytvoření: 25/01/2013

Obchodní „nevýhra“ Evropské unie
Tohle na první dobrou nezní jako férová dohoda. Efektivní celní sazba na dovozy ...
Dominik
Rusinko,
hlavní ekonom ČSOB Private Banking

Slabší růst české ekonomiky
Na straně poptávky ekonomiku podporovala spotřeba domácností, na straně nabídky ...
Petr
Dufek,
hlavní ekonom Banky Creditas

Červnový růst jádrové inflace CPI udrží stabilní úrokové sazby ČNB
Ke zvolnění jádrové inflace je zapotřebí: 1) mírnější tlak na trhu nemovitostí (...
Jaromír
Šindel,
hlavní ekonom ČBA
