
Nový pohled na marketingový mix - Complex event processing - marketingové kampaně na míru zákazníkovi i jeho momentální situaci
Nástroje pro řízení marketingu v reálném čase dramaticky mění nejen přístup k zákazníkům a produktům, ale i podobu marketingového mixu. Vymýšlení scénářů se stane povinnou součástí práce marketérů a produktových manažerů ve finančních ústavech i kreativců, kteří pro ně pracují v agenturách. Pro zákazníky zase skončí doba, kdy byli obtěžováni v těch nejnevhodnějších okamžicích.
Jedná se o placený článek. Pro jeho zobrazení si prosím zakupte předplatné. Předplatitelé mohou plně
využívat naši Aplikaci. Pro její stažení klikněte
ZDE.

Datum
vytvoření: 25/01/2013

ČNB ukazuje cestu, jak ven z byrokratické pasti
Centrální banka míří ve svém úsilí na tzv. goldplating, neboli fenomén, kdy češt...
Dominik
Rusinko,
analytik ČSOB

Hypotéky už nejspíš moc nezlevní
K dalšímu drobnému poklesu došlo u průměrné úrokové sazby z nových hypoték, a to...
Michal
Skořepa,
ekonom České spořitelny

Česká ekonomika si v závěru loňského roku udržela tempo
Podle očekávání ekonomiku táhnou nahoru domácnosti, kterým se díky výrazně nižší...
Petr
Dufek,
hlavní ekonom Banky Creditas
