
Nový pohled na marketingový mix - Complex event processing - marketingové kampaně na míru zákazníkovi i jeho momentální situaci
Nástroje pro řízení marketingu v reálném čase dramaticky mění nejen přístup k zákazníkům a produktům, ale i podobu marketingového mixu. Vymýšlení scénářů se stane povinnou součástí práce marketérů a produktových manažerů ve finančních ústavech i kreativců, kteří pro ně pracují v agenturách. Pro zákazníky zase skončí doba, kdy byli obtěžováni v těch nejnevhodnějších okamžicích.
Jedná se o placený článek. Pro jeho zobrazení si prosím zakupte předplatné. Předplatitelé mohou plně
využívat naši Aplikaci. Pro její stažení klikněte
ZDE.

Datum
vytvoření: 25/01/2013

ČNB podle očekávání snížila sazby o 25bps, další kroky budou „velmi opatrné“
Bankovní rada měla pro své rozhodnutí k dispozici novou jarní prognózu, která, p...
Jan
Bureš,
hlavní ekonom Patria Finance

Tři zajímavosti v slabším půlprocentním nárůstu HDP
Podle ČSÚ především pokračující oživení spotřeby domácností a v menší míře inves...
Jaromír
Šindel,
hlavní ekonom ČBA

Česká ekonomika si drží tempo
Je to sice nejrychlejší růst za více než dva roky, ale přece jenom jde o číslo o...
Petr
Dufek,
hlavní ekonom Banky Creditas
