Tatra Banka soustavně v posledních 10 letech nabízí svým klientům nové inovativní služby nebo produkty. Dlouhodobě se instituci daří přinášet nová řešení jak dovnitř banky, tak i směrem ke svým klientům.
Porotu zaujali především inovace z roku 2022. Jednou z nich je VR Genereation. Jedná se o unikátní finanční vzdělávání pro střední školy, které probíhá ve virtuální realitě.
K vítězství přispěl take nový Účet pro modrou planetu. S ním získají klienti kombinaci bankovnictví a chytré technologie směrem k udržitelné budoucnosti.
„Jako lídr v oblasti inovací se zaměřujeme na řešení, která zvyšují komfort a spokojenost klientů. Prostřednictvím inovací často překračujeme hranice bankovnictví a snažíme se přispívat k pozitivnímu utváření společnosti. Těší nás, že náš přístup ocenil mezinárodní časopis Global Finance a udělil nám tento titul,“ říká Michal Liday, generální ředitel a předseda představenstva Tatra banky.
„Ocenění potvrzuje, že to, co děláme, má ohlas i za hranicemi Slovenska. Významně k tomu přispívá naše inovační strategie. V rámci jejích aktivit se chceme blíže podívat na širší možnosti škálování našich inovací. Proto jsme například v roce 2022 vytvořili unikátní tým Venture Builder, který se touto oblastí zabývá," uzavírá Martin Kubík, člen představenstva Tatra banky odpovědný za IT.