Přejít k hlavnímu obsahu
Generace Y převrátí prodej finančních produktů naruby aneb vratké vize finančních akademiků?
V poslední době na nejrůznějších konferencích slýcháme, že nástup tzv. generace Y (narození zhruba v letech 1980-2000, tzn. dnešní mladá generace a teenageři) úplně převálcuje dosavadní distribuční kanály i ve finančnictví a že již brzy se bude dominantní část prodejů i v segmentu mass retailu odehrávat elektronicky – online.
Datum vytvoření: 26/05/2015
Jiří Šindelář - Výkonný ředitel Unie společností finančního zprostředkování a poradenství

Finweek

Komentáře komentáře
Turbulentní podzim na trzích: Dlouhé úrokové sazby míří prudce vzhůru Hlavním důvodem jsou přetrvávající dozvuky silných pátečních dat z amerického tr... Dominik Rusinko, analytik ČSOB
Profile picture for user Dominik Rusinko
Rekordní září na úřadech práce I když část lidí z evidence naopak odešla poté, co si našli práci, počet nezaměs... Petr Dufek, hlavní ekonom Banky Creditas
Profile picture for user Petr Dufek
Maloobchod opět překvapil pozitivně, spotřeba zrychluje Dosavadní čísla tak ukazují na zrychlení dynamiky českého růstu ve třetím kvartá... Jan Bureš, hlavní ekonom Patria Finance
Profile picture for user Jan bureš