Přejít k hlavnímu obsahu
Finanční vzdělávání zlepšuje platební morálku dlužníků
Prověřování bonity, důvěryhodnosti a platební morálky klientů je pro banky a finanční instituce samozřejmostí a pro tyto účely vyvinuly vlastní postupy a procesy s využitím moderních technologií. Do vyhodnocování předpokladů budoucího chování klientů vstupují nejen údaje, které klient bance sdělí, ale i externí údaje, které lze o potenciálním dlužníkovi zpracovat. K tradičním zdrojům patří veřejně dostupné informace, informace z registrů klientských informací a v poslední době se přidávají i informace, které vytvářejí obraz o klientovi z jeho chování na internetu.
Datum vytvoření: 15/09/2015

linkedin

Komentáře komentáře
Nepřekvapivé zhoršení nálad v české ekonomice Náladu podnikatelů negativně ovlivnil vývoj v průmyslu, který sice v posledních ... Petr Dufek, hlavní ekonom Banky Creditas
Profile picture for user Petr Dufek
Trumpova reciproční cla: 20 % na české a EU exporty a 25 % cla na auta, železo a hliník Reciproční cla? Reciproční cla v Trumpově pojetí neberou v potaz pouze cla ... Jaromír Šindel, hlavní ekonom ČBA
Profile picture for user Jaromír Šindel
Trumpův šok. Jak nejistota ovlivňuje ekonomiku a trhy Prvotní dopad Trumpových vesměs chaotických politik – zejména na poli obchodních... Dominik Rusinko, hlavní ekonom ČSOB Private Banking
Profile picture for user Dominik Rusinko