Přejít k hlavnímu obsahu
Finanční vzdělávání zlepšuje platební morálku dlužníků
Prověřování bonity, důvěryhodnosti a platební morálky klientů je pro banky a finanční instituce samozřejmostí a pro tyto účely vyvinuly vlastní postupy a procesy s využitím moderních technologií. Do vyhodnocování předpokladů budoucího chování klientů vstupují nejen údaje, které klient bance sdělí, ale i externí údaje, které lze o potenciálním dlužníkovi zpracovat. K tradičním zdrojům patří veřejně dostupné informace, informace z registrů klientských informací a v poslední době se přidávají i informace, které vytvářejí obraz o klientovi z jeho chování na internetu.
Datum vytvoření: 15/09/2015

Finweek

Komentáře komentáře
Turbulentní podzim na trzích: Dlouhé úrokové sazby míří prudce vzhůru Hlavním důvodem jsou přetrvávající dozvuky silných pátečních dat z amerického tr... Dominik Rusinko, analytik ČSOB
Profile picture for user Dominik Rusinko
Rekordní září na úřadech práce I když část lidí z evidence naopak odešla poté, co si našli práci, počet nezaměs... Petr Dufek, hlavní ekonom Banky Creditas
Profile picture for user Petr Dufek
Maloobchod opět překvapil pozitivně, spotřeba zrychluje Dosavadní čísla tak ukazují na zrychlení dynamiky českého růstu ve třetím kvartá... Jan Bureš, hlavní ekonom Patria Finance
Profile picture for user Jan bureš