
Finanční vzdělávání zlepšuje platební morálku dlužníků
Prověřování bonity, důvěryhodnosti a platební morálky klientů je pro banky a finanční instituce samozřejmostí a pro tyto účely vyvinuly vlastní postupy a procesy s využitím moderních technologií. Do vyhodnocování předpokladů budoucího chování klientů vstupují nejen údaje, které klient bance sdělí, ale i externí údaje, které lze o potenciálním dlužníkovi zpracovat. K tradičním zdrojům patří veřejně dostupné informace, informace z registrů klientských informací a v poslední době se přidávají i informace, které vytvářejí obraz o klientovi z jeho chování na internetu.

Jedná se o placený článek. Pro jeho zobrazení si prosím zakupte předplatné. Předplatitelé mohou plně
využívat naši Aplikaci. Pro její stažení klikněte
ZDE.

Datum
vytvoření: 15/09/2015

Červnový růst jádrové inflace CPI udrží stabilní úrokové sazby ČNB
Ke zvolnění jádrové inflace je zapotřebí: 1) mírnější tlak na trhu nemovitostí (...
Jaromír
Šindel,
hlavní ekonom ČBA

Vláda hospodaří v půli roku s deficitem 152 miliard, výhled je ale nejistý
Inkaso roste jak v případě daní z příjmů fyzických (+13,9 %), tak i právnických ...
Dominik
Rusinko,
hlavní ekonom ČSOB Private Banking

ČNB si dává přestávku
Předpokládám, že jde o přestávku, nikoliv konec politiky uvolňování měnové polit...
Petr
Dufek,
hlavní ekonom Banky Creditas
