
Finanční vzdělávání zlepšuje platební morálku dlužníků
Prověřování bonity, důvěryhodnosti a platební morálky klientů je pro banky a finanční instituce samozřejmostí a pro tyto účely vyvinuly vlastní postupy a procesy s využitím moderních technologií. Do vyhodnocování předpokladů budoucího chování klientů vstupují nejen údaje, které klient bance sdělí, ale i externí údaje, které lze o potenciálním dlužníkovi zpracovat. K tradičním zdrojům patří veřejně dostupné informace, informace z registrů klientských informací a v poslední době se přidávají i informace, které vytvářejí obraz o klientovi z jeho chování na internetu.

Jedná se o placený článek. Pro jeho zobrazení si prosím zakupte předplatné. Předplatitelé mohou plně
využívat naši Aplikaci. Pro její stažení klikněte
ZDE.

Datum
vytvoření: 15/09/2015

Nepřekvapivé zhoršení nálad v české ekonomice
Náladu podnikatelů negativně ovlivnil vývoj v průmyslu, který sice v posledních ...
Petr
Dufek,
hlavní ekonom Banky Creditas

Trumpova reciproční cla: 20 % na české a EU exporty a 25 % cla na auta, železo a hliník
Reciproční cla? Reciproční cla v Trumpově pojetí neberou v potaz pouze cla ...
Jaromír
Šindel,
hlavní ekonom ČBA

Trumpův šok. Jak nejistota ovlivňuje ekonomiku a trhy
Prvotní dopad Trumpových vesměs chaotických politik – zejména na poli obchodních...
Dominik
Rusinko,
hlavní ekonom ČSOB Private Banking
