Přejít k hlavnímu obsahu
Finanční vzdělávání zlepšuje platební morálku dlužníků
Prověřování bonity, důvěryhodnosti a platební morálky klientů je pro banky a finanční instituce samozřejmostí a pro tyto účely vyvinuly vlastní postupy a procesy s využitím moderních technologií. Do vyhodnocování předpokladů budoucího chování klientů vstupují nejen údaje, které klient bance sdělí, ale i externí údaje, které lze o potenciálním dlužníkovi zpracovat. K tradičním zdrojům patří veřejně dostupné informace, informace z registrů klientských informací a v poslední době se přidávají i informace, které vytvářejí obraz o klientovi z jeho chování na internetu.
Datum vytvoření: 15/09/2015

linkedin

Komentáře komentáře
Červnový růst jádrové inflace CPI udrží stabilní úrokové sazby ČNB Ke zvolnění jádrové inflace je zapotřebí: 1) mírnější tlak na trhu nemovitostí (... Jaromír Šindel, hlavní ekonom ČBA
Profile picture for user Jaromír Šindel
Vláda hospodaří v půli roku s deficitem 152 miliard, výhled je ale nejistý Inkaso roste jak v případě daní z příjmů fyzických (+13,9 %), tak i právnických ... Dominik Rusinko, hlavní ekonom ČSOB Private Banking
Profile picture for user Dominik Rusinko
ČNB si dává přestávku Předpokládám, že jde o přestávku, nikoliv konec politiky uvolňování měnové polit... Petr Dufek, hlavní ekonom Banky Creditas
Profile picture for user Petr Dufek