Přejít k hlavnímu obsahu
Zisk skupiny AXA Česká republika a Slovensko v roce 2018 meziročně vzrostl o 29 %

Důraz na budování pozice lídra v oblasti inovací a rostoucí míra digitalizace přispěly k vyšší efektivitě a vysoké míře spokojenosti klientů. Téměř 90 % nových smluv je sjednáno elektronicky. Jako první finanční instituce v České republice a na Slovensku zveřejňuje AXA bez cenzury na svých internetových stránkách klientskou zpětnou vazbu. V komunikaci klade důraz na prevenci. Počátkem května spustí novou platformu AXA Health Keeper, která podporuje zdravý životní styl. K dispozici bude nejen klientům skupiny AXA Česká republika a Slovensko, ale všem, kteří chtějí udělat něco pro své zdraví.

„Naším posláním je pomoci lidem žít lepší život a být lídrem ve vybraných segmentech nabízející snadno dostupná řešení, kdykoliv a kdekoliv je naši zákazníci potřebují. Svoje poslání vnímáme mnohem šířeji než jen jako tvorbu produktů. Patří k němu i prevence, ochrana a podpora prostřednictvím co možná nejkvalitnějších služeb a dobrá znalost potřeb našich klientů,“ říká Robert Gauci, generální ředitel finanční skupiny AXA Česká republika a Slovensko. „Chceme být partnerem našich klientů na každodenní bázi. Hlavními strategických prioritami jsou další zjednodušování a digitalizace našich procesů, zlepšování znalosti stávajících i budoucích potřeb klientů,“ dodává Robert Gauci.

„Rostoucí efektivita poháněná digitalizací, segmentovaný růst v oblasti krytí rizik a výborná angažovanost našich zaměstnanců nám umožnily dosáhnout rekordního zisku ve výši 725 milionů korun,“ doplňuje Laurent Jaumotte, finanční ředitel skupiny AXA Česká republika a Slovensko. „Hospodářský výsledek loňského roku potvrzuje výbornou finanční kondici a stabilitu skupiny AXA v České republice a na Slovensku, které jsou nezbytné pro další růst a naplnění cíle být lídrem trhu ve vybraných segmentech,“ upřesňuje Laurent Jaumotte.

„Klient je pro nás na prvním místě. Průběžně proto posilujeme náš distribuční model a jeho kvalitu. Klademe důraz na další rozvoj naší vlastní distribuční sítě, spolupráci s externími partnery a přímý přístup k našim klientů,“ říká Peter Socha, zástupce generálního ředitele a ředitel distribuce a správy aktiv skupiny AXA Česká republika a Slovensko. Kromě zvyšování kvality prodeje se na výsledcích skupiny AXA Česká republika a Slovensko podílí i efektivita digitálních řešení v distribuci. V roce 2018 bylo téměř 90 % všech nových smluv zpracováno elektronicky. „Zákazníci od nás očekávají téměř okamžitou reakci, ale i určitou blízkost a řešení přizpůsobené osobním potřebám. Bez ohledu na to, jaký způsob kontaktu si s námi zvolí, musí pro ně být vždy příjemný, bezproblémový a vysoce kvalitní. Proto distribuční sítě adaptujeme těmto potřebám a poskytujeme jim vysoce výkonné digitální nástroje k prohlubování vztahů s našimi klienty,“doplňuje Peter Socha.

Digitální řešení pozitivně ovlivňují klientskou spokojenost. Skupina AXA Česká republika a Slovensko je první finanční institucí, která na obou trzích publikuje v plném znění a bez cenzury klientské hodnocení svých produktů a služeb. V reálném čase získává, měří a zveřejňuje zpětnou vazbu svých klientů na všechny klíčové okamžiky jako jsou sjednání pojištění, penze či investice, respektive jejich ukončení spojené s výplatou financí či pojistného plnění, a to i v případě likvidace škody. “Konkrétní a věcná zpětná vazba klientů je pro nás důležitá. Podněty klientů jsou pro nás signálem pro další úpravu procesů, produktů i služeb tak, aby naše nabídka odpovídala měnícím se potřebám našich klientů. Postupně budeme přidávat a měřit i další klíčové momenty ve vztahu s našimi klienty tak, abychom získali komplexní obrázek,” říká Frederic Boulanger, ředitel marketingu a digitalizace skupiny AXA Česká republika a Slovensko. „Skupina AXA Česká republika a Slovensko již od roku 2017 nasbírala přes 7 500 hodnocení od svých klientů. Průměrné hodnocení se aktuálně pohybuje mezi 4,3 až 4,4 hvězdičkami z pěti možných.,“ uzavírá Frederic Boulanger.

Skupina AXA Česká republika a Slovensko klade velký důraz na prevenci. AXA Health Keeper je dlouhodobá preventivní a edukativní platforma, jejímž cílem je motivovat širokou veřejnost k tomu, aby začala více přemýšlet nad svým zdravím. Kombinuje užitečné funkce, které uživatele společně podporují na cestě za zdravějším životním stylem. Kromě možnosti připojení chytrých hodinek a fit náramků různých značek pro měření sportovních výkonů nabízí také zdravotní testy, osobní výzvy nebo tipy jak na zdravější život.

 

Datum vytvoření: 24/04/2019

linkedin

Komentáře komentáře
Koruna na konci roku v laufu. Vydrží dobrá nálada v roce 2025? Zisky koruny odrážejí zejména příznivý vývoj úrokového diferenciálu. Zatímco saz... Dominik Rusinko, analytik ČSOB
Profile picture for user Dominik Rusinko
Nečitelný Fed doručil jestřábí redukci sazeb Zmatení generuje především nová kvartální prognóza Fedu, která vidí jádrovou inf... Jan Čermák, analytik ČSOB
Profile picture for user Jan Čermák
ČNB nechává úrokové sazby beze změny Od loňského prosince už snížila svoji hlavní úrokovou sazbu ze sedmi procent na ... Petr Dufek, hlavní ekonom Banky Creditas
Profile picture for user Petr Dufek