Kampaň se zaměří nejen na zdůraznění nadstandardní úrokové sazby 1,7 % na celý rok, ale i na fakt, že nabídka nemá žádné speciální podmínky, omezení či limit vložené částky. „Na trhu se možná objevují účty s vyšší sazbou, jsou ale spojeny s celou řadou podmínek či limitů. Proto jsme udělali náš spořicí účet skutečně bez hranic – sazbu garantujeme na celý rok a klienty neomezujeme ve výši vkladu nebo tím, že by museli využívat další produkty od Wüstenrotu,“ říká Michal Pokluda, manažer produktů a marketingu finanční skupiny Wüstenrot.
Kampaň se v médiích objeví od poloviny července a potrvá až do konce listopadu letošního roku. První vlna bude zahrnovat on-linové formáty a sociální sítě. V srpnu komunikační mix doplní bigboardy, CLV a rámečky v MHD ve vybraných městech. V září Wüstenrot osloví nové i stávající klienty prostřednictvím rozhlasových spotů na Evropě 2, Frekvenci 1 a vybraných regionálních stanicích. Kreativu připravila agentura Scholz & Friends.
Každý nový klient, který si od 10. července 2019 sjedná Wüstenrot Spořicí účet, dostane na 12 měsíců garantovanou úrokovou sazbu 1,7 %. Roční lhůta začíná běžet od založení účtu a sazbou 1,7 % bude Wüstenrot úročit všechny vložené úspory, jejichž výše není omezena. Spořicí účet si noví klienti mohou založit jednoduše on-line nebo u finančních poradců Wüstenrot.
Ani současní klienti Wüstenrotu nepřijdou zkrátka. Ti získají akční bonus 0,7 % k základní úrokové sazbě na všechny nově vložené prostředky od 10. července 2019. Bonus platí rovněž 12 měsíců od prvního vkladu. Spolu se základní úrokovou sazbou 0,5 % ročně a věrnostním bonusem až 0,5 % za fixaci na 12 měsíců, si tak mohou zajistit úrokovou sazbu 1,7 %.