Přejít k hlavnímu obsahu
UniCredit přichází s novým konceptem Open
Soustředit se pouze na své finanční potřeby a s nimi spojené bankovní produkty a neřešit, kde si je mohu sjednat. Taková je zákaznická zkušenost, která dává na první místo klienta a jeho potřeby. Přináší ji nový digitální koncept Open od UniCredit Bank. Tři klíčové retailové produkty – běžný účet, spotřebitelský úvěr a hypotéku – UniCredit Bank umožňuje zakládat a spravovat jednoduše, rychle, efektivně a bezpapírově. Digitalizace a zákaznická zkušenost patří mezi strategické pilíře UniCredit Bank, na nichž banka staví svůj dlouhodobý úspěch s cílem být jedním z digitálních lídrů v regionu střední Evropy.
Unicredit

Digitalizace mění pohled klientů na bankovnictví a výrazně přetváří zákaznickou zkušenost.  „Naši zákazníci jsou otevřeni možnostem, které digitalizace přináší. Chceme rozšířit naši klientskou základnu a využít k tomu právě onu novou integrovanou digitální platformu, která umožňuje personalizovanou a jednoduchou interakci napříč všemi prodejními kanály, “ říká Gianfranco Bisagni, výkonný ředitel pro střední Evropu skupiny UniCredit.  „Po úspěšném zavedení v Česku a na Slovensku plánujeme postupně rozšířit daný koncept i na další trhy, kde naše skupina působí a poskytnout tak všem našim klientům ty nejlepší služby. Toto je však pouhý začátek našeho strategického plánu. I nadále totiž plánujeme v rámci skupiny UniCredit investovat do digitalizace, a to další
2,8 miliardy eur,“ dodává Gianfranco Bisagni.

Nový digitální ekosystém vyvinul pilotně na českém a slovenském trhu specializovaný tým složený z produktových, procesních a IT útvarů ve spolupráci s právními a Compliance útvary napříč skupinou UniCredit.  

Koncept Open otevírá klientům nové možnosti bankovního světa. Přináší nové pojetí zákaznické zkušenosti a poskytne kompletní servis prostřednictvím různých zařízení či kanálů – digitálně a bezpapírově za pár minut na pobočce, online, prostřednictvím speciálního klientského centra či digitálně přes třetí strany.  Zároveň poskytne klientům služby rychle a pohodlně kdykoliv a odkudkoliv. Nová éra bankovnictví není závislá na otevíracích hodinách poboček a služby jsou tak k dispozici nepřetržitě. Klienti mohou například začít sjednávání účtu, spotřebitelského úvěru nebo hypotéky na pobočce a v celém procesu později pokračovat z pohodlí domova na mobilu.  

 „Snadné nastavení, optimalizace a samostatnost procesů i větší flexibilita produktů jsou klíčovými prvky digitalizace naší banky. Díky nim můžeme pružně reagovat na měnící se trh, přinášet kvalitnější zákaznickou zkušenost, vyšší návratnost investic a efektivně využívat zdroje. To nám dává jasnou konkurenční výhodu,“ komentuje digitalizaci klíčových retailových produktů Jakub Dusílek, generální ředitel UniCredit Bank

„Ve skutečně vícekanálovém přístupu zaměřeném na zákaznickou zkušenost jsme jedním z lídrů na českém i slovenském trhu. Dáváme klientům možnost zvolit si takový kanál, který jim nejlépe vyhovuje, aby mohli řešit své finance kdykoliv potřebují. Díky tomu výrazně snižujeme dobu sjednání našich produktů opravdu na pouhých pár minut a zároveň můžeme věnovat více času našim klientům, kteří jsou pro nás vždy na prvním místě, “ vysvětluje hlavní přínosy projektu Marco Iannaccone, náměstek generální ředitele UniCredit Bank.

Datum vytvoření: 19/01/2022

linkedin

Komentáře komentáře
ECB otáčí kormidlo: Od vysoké inflace ke slabému růstu Jinak řečeno, stále větší část Rady guvernérů je přesvědčena o udržitelnosti des... Dominik Rusinko, analytik ČSOB
Profile picture for user Dominik Rusinko
Česká harmonizovaná inflace na trojce Tak jako ta národní v posledních měsících narůstá s tím, jak zafungoval srovnáva... Petr Dufek, hlavní ekonom Banky Creditas
Profile picture for user Petr Dufek
Německo čekají předčasné volby již v únoru. A novou vládu mizerná ekonomika Podobně jako v USA bude zásadním tématem voleb ekonomika. Na rozdíl od americké ... Dominik Rusinko, analytik ČSOB
Profile picture for user Dominik Rusinko