Pětinásobná hodnota zisku oproti roku 2021 je mj. i výsledkem výrazného zaměření na služby i servis klientům. To, že to byla správná cesta, ukazuje více jak 100 % nárůst počtu klientů, kdy v posledním měsíci roku 2022 Trinity Bank pokořila metu sta tisíc klientů.
„Naše aktivita na trhu, důraz na aktivní rozšiřování pobočkové sítě a profesionální služby orientované na každého jednotlivého klienta, pomohly bance v jinak složitém a externími vlivy významně ovlivněném roku využít příležitosti pro velmi dynamický růst banky. A to nejenom v tržbách zisku, ale logicky i v bilanční sumě,“ krátce komentuje výsledky roku Dušan Benda, předseda představenstva Trinity Bank.
V roce 2022 razantně rozšířila Trinity Bank svou pobočkovou síť o nová obchodní místa v Českých Budějovicích, Hradci Králové, Liberci, v Plzni i v Ostravě. Další nová pobočka banky bude otevřena v Olomouci. „Máme jasný cíl a tím je respektovaná středně velká středoevropská zemská banka se silným profesním i ekonomickým zázemím v regionech poskytující služby ve vysokém standardu,“ nastiňuje rozvoj Trinity Bank její předseda představenstva Dušan Benda.
Rok 2022 byl pro banku velmi úspěšný nejenom v růstu zisku, počtu klientů, ale také ve spojení se zvýšením bilanční sumy. Ta ke konci roku 2022 dosáhla výše 64 miliard korun a oproti roku 2021 narostla o 27 miliard korun, což je 73% nárůst proti loňskému roku. Samotná výše regulatorního kapitálu činila 4 miliardy korun, celkový kapitálový poměr dosáhl 22,2 %.