Klienti si budou moci online sjednat hlasové I datové darify, tedy aktivovat nové telefonní číslo včetně zakoupení telefonu na splátky či přenést číslo od konkurence. Možnosti využití služby Bank iD chce T-Mobile postupně rozšiřovat. V nejbližší době by tak měl přibýt například i online přechod z anonymní předplacené služby na paušální.
„Chceme, aby si naši zákazníci mohli vyřídit maximum záležitostí z domova, a to nám služba bankovní identity umožní. Jsme rádi, že díky spolupráci s Bank iD můžeme jako první mobilní operátor u nás udělat další krok v digitalizaci Česka,“ dodává Eva Nora, manažerka digitálních služeb v T-Mobile.
„T-Mobile je prvním velkým mobilním operátorem, který ověření přes Bank iD umožňuje. Toto spojení představuje další obrovský pokrok v oblasti digitalizace a zároveň přinese významné ekonomické i ekologické úspory," vysvětluje Marek Růžička, výkonný ředitel Bankovní identita, a.s.
V rámci spuštění nové služby připravil T-Mobile pro své zákazníky také přehlednou microsite, kde naleznou veškeré podrobnosti o fungování služby Bank iD a možnostech jejího využití.