Díky tomu, že je klient přihlášený v Georgi, mu odpadá povinnost vyplňovat identifikační údaje. Odpoví pouze na pár otázek daných zákonem, nahraje rodný list dítěte a je hotovo. Jedná se o zcela bezpapírový proces. Do teď musel zájemce o sjednání stavebka pro své děti navštívit pobočku nebo externího prodejce, případně si smlouvu sjednat přes web Buřinky.
„V oblasti bankovnictví se jedná o zcela ojedinělý proces. Nahrání rodného listu probíhá vždy vyfocením přes mobilní telefon. Součástí procesu je ověření zákonného zástupce a automatické vyplnění údajů z rodného listu dítěte. Rodič pak vyplněné informace jen zkontroluje,“ vysvětluje Jiří Neumann, ředitel vkladů a řízení změn.
Touto novinkou Buřinka posiluje svou pozici v digitalizaci klientských procesů a zároveň tak reaguje na narůstající zájem o stavební spoření pro děti. Podíl dětských klientů na celkovém počtu nově sjednaných smluv narostl za posledních 5 let z 18 % až na 24 %. Nejčastěji se jedná o smlouvy pro novorozence. Jejich podíl na dětských smlouvách dosahuje až 19 %.