„K významné akceleraci využívání slevového programu Moneyback přispěla jednak letní kampaň s maloobchodními řetězci Albert a Globus, díky které klienti získali za platby kartou zpět odměnu ve výši 15 %, a následně naše speciální prosincová nabídka s Albertem ve výši 20 % odměny za platby kartou,” říká Jan Hailich, šéf platebních řešení v České spořitelně a dodává: „Rostoucí počet klientů, kteří využívají program Moneyback, je rovněž podpořen zejména v posledních dvou letech rychle rostoucím trendem v podobě bezhotovostního placení. Ještě před pandemií koronaviru se podíl hotovostního a bezhotovostního placení u obchodníků pohyboval v poměru 45 ku 55 ve prospěch hotovosti, nyní již téměř 60 % plateb probíhá bezhotovostně.”
„Vánoční akce s Albertem byla zatím naše nejúspěšnější kampaň v Moneybacku. Aktivovalo si ji 375 tisíc klientů, kterým jsme začátkem ledna vrátili zpět na účet 111 milionů korun. Nově si v prosinci program Moneyback společně s akcí Albert 20% odměna aktivovalo 49 tisíc nových klientů,” dodává Juraj Pilka, který má na starost slevový program Moneyback a platební karty v České spořitelně.
Slevové nabídky v programu Moneyback se průběžně obnovují a rozšiřují. Aktuálně lze využít slevy při nákupech ve stovkách prodejen po celé ČR. Ušetřit při placení kartou lze jak při nákupu jídla v supermarketu, elektroniky, léků nebo třeba při cestování.