Uzavřená dohoda spojuje sílu 13 bank skupiny UniCredit ve 12 zemích včetně České republiky s dovednostmi společnosti Mastercard v oblasti plateb a platebních karet. Výsledkem by měly být další inovace ve světě plateb a vylepšený digitální prožitek klientů.
„UniCredit je naším dlouholetým významným partnerem. Společně jsme vytvořili řadu řešení, která skutečně pomáhají lidem a firmám po celé Evropě. Tyto zkušenosti bude nyní rozšířené partnerství dále rozvíjet tak, abychom držitelům platebních karet vydávaných společností UniCredit přinášeli další inovace,“ řekl Michael Miebach, generální ředitel společnosti Mastercard.
„Nově posílené partnerství přesně vystihuje samu podstatu naší strategie UniCredit Unlocked a záměr využívat přítomnost na mnoha trzích prostřednictvím jednotné, komplexní nabídky pro naše klienty. Naše geografické rozšíření spolu s odbornými znalostmi společnosti Mastercard v oblasti platebních služeb nám umožní nejen zjednodušit partnerství a smlouvy, ale také posílit digitální, bezpečnostní a produktové nabídky stávajícím i budoucím držitelům našich platebních karet. Je to skvělý příklad nového způsobu řízení projektů v rámci UniCredit. Důsledně podporujeme všechny své entity a vystupujeme jako jedna firma,“ uvedl Andrea Orcel, generální ředitel společnosti UniCredit.
Díky novému partnerství se držitelé karet vydaných společností UniCredit dostanou k nejlepším nabídkám, jednodušším základním produktům a optimalizovanému digitálnímu prožitku díky kompletní sadě řešení v mobilních aplikacích. Nový přístup k inovacím také zvětší výběr možností, jakým způsobem a pomocí jakých kanálů realizovat své platby.
Vzájemné partnerství kromě toho oběma stranám umožní dosahovat výraznějších hmatatelných výsledků v oblasti environmentální i společenské udržitelnosti. Oba partneři spojí své znalosti a zdroje s cílem realizovat nové projekty naplňující sdílené cíle v oblasti ESG.
Záměrem partnerství je umožňovat naplňování strategických priorit společnosti UniCredit. Mezi ně patří digitalizace plateb, a nabídka multifunkčních řešení a komplexně vybavených platebních karet. Tyto priority jsou v souladu s hodnotami značky UniCredit a s jejím cílem rozvíjet vztahy a celoživotní věrnost klientů. Bance se navíc otevírají nové možnosti díky přístupu k programu Priceless společnosti Mastercard a jejím sponzorským a marketingovým aktivům.