Výhradně elektronické doručování povede ke zjednodušení správy hypotéky a nabídne klientům větší komfort a přehled o celém procesu. Lidé, kteří nemají o čistě elektronickou komunikaci zájem, budou nadále dostávat korespondenci poštou.
„Snažíme se posouvat hranice digitálních služeb. Většinu bankovních služeb už naši klienti běžně vyřizují elektronicky a nevidíme proto důvod, aby to u hypotéky bylo jinak. Díky tomuto kroku lidem odpadne papírová komunikace a o všech zprávách budou mít přehled na jednom místě,“ vysvětluje Pavel Steigerwald, Procesní a aplikační manažer ČSOB, který má projekt na starosti.
Klienti dostanou ke každé nové zprávě upozornění do emailu. Pomocí Hypoteční zóny budou moci komunikaci vyřídit z pohodlí domova nebo si korespondenci přečíst na mobilním telefonu. Zároveň si klienti budou moci zvolit, aby jim v příloze notifikačního emailu přišel i samotný dokument. Dokumenty budou kvůli dlouhodobé ověřitelnosti opatřeny elektronickou pečetí.