Přejít k hlavnímu obsahu
Sberbank uzavřela spolupráci se společností Footshop
Sberbank se dohodla se společností Footshop na poskytnutí provozního financování. Jeden z nejvýraznějších prodejců sneakers a streetového oblečení středoevropského regionu tak získá od Sberbank revolvingový úvěr na financování skladových zásob, který mu umožní další růst a uvolnění vlastních zdrojů.

„E-commerce je celosvětově nejrychleji rostoucím prodejním kanálem, ve kterém se v ČR loni utratilo 115 miliard korun. Proto jsme se rozhodli vstoupit i do financování tohoto sektoru. Společnost Footshop je přední distributor značkové obuvi prémiových řad a zároveň limitovaných edic na českém trhu i v CEE regionu. Díky významnému růstu obratu od založení společnosti, plánům na zahraniční expanzi a zcela unikátnímu zásahu na sociálních sítích u mladých zákazníků zde vnímáme stabilitu i silný potenciál pro další růst a expanzi firmy,“ zhodnotil očekáváné přínosy financování Adam Procházka, Relationship Manager Sberbank.

Footshop je významný partner značek Adidas, Nike a Vans, který do střední Evropy přináší exkluzivní řady jako Y-3 či Adidas Raf Simons. Kromě e-shopu ve 13 jazykových mutacích má i 4 kamenné obchody v ČR, Maďarsku a na Slovensku. „Exkluzivní produkty, po nichž je poptávka násobně větší než nabídka, nám pomáhají v budování naší značky i zákaznické báze. Jsme součástí Adidas Consortium, díky kterému máme přístup k limitovaným edicím a můžeme prodávat modely jako Yeezy od Kanyeho Westa či navržené Pharrellem Williamsem. Našim obchodním partnerem je i Nike, které nám například zpřístupnilo kolekci Nike ACG, určenou pouze pro vybrané obchody,“ vyjmenovává úspěchy a exkluzivitu zboží zakladatel a majitel Footshopu Peter Hejduček. Peter Topor,
COO & CTO Footshopu doplnil plány na expanzi a další rozvoj firmy: „Naší strategií je otevírat dva kamenné obchody ročně. Letos v únoru jsme rozšířili síť o další prodejnu v nejrušnějším centru Prahy. Tento rok máme ještě v plánu otevřít obchod v Bukurešti a v budoucnu bychom rádi i expanzi do Bulharska, Chorvatska a na Ukrajinu. Na rozdíl od západního trhu, kde už mají silní hráči podchycenou teniskovou kulturu, můžeme na východ přinést ještě mnoho nového.“

Footshop je český start-up, který původně vznikl jako studentský projekt. Dnes je jedním z nejvýraznějších prodejců sneakers a streetového oblečení v regionu CEE. Po sedmi letech od založení je stabilním byznysem s obratem 560 milionů korun a plány na další expanzi. Úspěch postavil na sneakers komunitě, kterou ve středoevropském regionu rozvíjí. Hlavními marketingovými nástroji jsou eventy, influenceři a sociální sítě, kde má přes 1 000 000 sledujících. Jako jediný v České republice je členem Adidas Consorcium, které umožňuje přístup k limitovaným kolekcím se známými sportovci či umělci.

 

Datum vytvoření: 09/07/2019

linkedin

Komentáře komentáře
Nepřekvapivé zhoršení nálad v české ekonomice Náladu podnikatelů negativně ovlivnil vývoj v průmyslu, který sice v posledních ... Petr Dufek, hlavní ekonom Banky Creditas
Profile picture for user Petr Dufek
Trumpova reciproční cla: 20 % na české a EU exporty a 25 % cla na auta, železo a hliník Reciproční cla? Reciproční cla v Trumpově pojetí neberou v potaz pouze cla ... Jaromír Šindel, hlavní ekonom ČBA
Profile picture for user Jaromír Šindel
Trumpův šok. Jak nejistota ovlivňuje ekonomiku a trhy Prvotní dopad Trumpových vesměs chaotických politik – zejména na poli obchodních... Dominik Rusinko, hlavní ekonom ČSOB Private Banking
Profile picture for user Dominik Rusinko