Přejít k hlavnímu obsahu
Sberbank spustila na sociálních sítích videa na podporu nové půjčky
Sberbank podporuje svou novou půjčku videi na Instagramu, YouTube a Facebooku. Unikátní kampaň se zaměřuje na oslovení mladého publika. V obsahu vystupují sami zaměstnanci banky a vtipnou formou vysvětlují výhody bonusové půjčky od Sberbank s úrokem 3,9 %.

„Celkem už jsme natočili 28 videí, která neotřele představují především mladým lidem naši banku a produkty. Na podporu spotřebitelské půjčky a konsolidace s bonusovou sazbou 3,9 % ročně jsme zatím připravili tři videa a další již točíme,“ vysvětluje Martin Malý, On-line Sales Manager Sberbank, který je zároveň jednou z tváří všech videí.

Nově od května spustila pro své fanoušky banka na sociálních sítích banka i soutěž o mobily iPhone XR. „Každý klient, který přijde na pobočku nebo si přes e-shop sjedná Fér půjčku či Fér konsolidaci s bonusovou sazbou 3,9 % a uvede heslo, které jsme prozradili ve videu, bude zařazen do slosování o skvělé nové mobily iPhone XR. Soutěž trvá dva měsíce až do konce července,“ prozrazuje Lada Gabrielová, ředitelka pobočky Sberbank Na Příkopě a zároveň druhá tvář vystupující ve všech videích banky.

Se samotným konceptem natáčení videí, v nichž vystupují sami zaměstnanci, banka přišla na konci roku 2018. „Na těchto videích jsme postavili náš Instagram. Veškerý traffic je organického původu, to znamená, že neplatíme kampaně na zvýšení počtu fanoušků, ale získáváme je přirozeně. Lidi baví náš obsah, který se diametrálně odlišuje od ostatních bank. Na Facebooku se nám zvedl počet fanoušků z 9 900 na 23 000 za půl roku. Navíc lidé začali využívat Facebook jako standardní komunikační nástroj k zasílání dotazů na naše produkty,“ doplnil Martin Malý.

Videa se zaměřují na zvýšení znalosti značky Sberbank, komunikaci produktů, vzdělávání i employer branding. Banka natáčí 5 videí měsíčně. Na jejich realizaci si Sberbank v tendru vybrala agenturu Videoefekt a Taxi Marketing.

 

 

Datum vytvoření: 16/05/2019

linkedin

Komentáře komentáře
Nepřekvapivé zhoršení nálad v české ekonomice Náladu podnikatelů negativně ovlivnil vývoj v průmyslu, který sice v posledních ... Petr Dufek, hlavní ekonom Banky Creditas
Profile picture for user Petr Dufek
Trumpova reciproční cla: 20 % na české a EU exporty a 25 % cla na auta, železo a hliník Reciproční cla? Reciproční cla v Trumpově pojetí neberou v potaz pouze cla ... Jaromír Šindel, hlavní ekonom ČBA
Profile picture for user Jaromír Šindel
Trumpův šok. Jak nejistota ovlivňuje ekonomiku a trhy Prvotní dopad Trumpových vesměs chaotických politik – zejména na poli obchodních... Dominik Rusinko, hlavní ekonom ČSOB Private Banking
Profile picture for user Dominik Rusinko