Přejít k hlavnímu obsahu
Revolut spouští svou dosud největší reklamní kampaň v ČR
Revolut v rámci mise vybudovat první skutečně globální banku oznamuje investice ve výši více než 11 miliard korun do strategických marketingových a prodejních aktivit, které se letos rozvinou v Evropě, s ambicí oslovit do konce roku 2024 celosvětově 50 milionů zákazníků, což by představovalo meziroční nárůst o 40 %.
Revolut

Revolut v současné době působí v České republice jako digitální banka s více než 600 tisíci zákazníky a řadí se na druhé místo mezi nejstahovanějšími finančními aplikacemi. Zde se také snaží oslovit 1 milion zákazníků do konce roku 2024. Investice plánovaná pro český trh v roce 2024 se oproti roku 2022 zvýšila o 218 %.

Wiktor Stopa, vedoucí marketingu a růstu v Revolutu, řekl: „V současné době jsme druhou nejstahovanější finanční aplikací na trhu a plánujeme neustále růst. Získáváme si srdce stále více českých zákazníků díky skvělé uživatelské zkušenosti a inovativním produktům, které jsme vytvořili, perfektního kandidáta na to, stát se jejich běžným bankovním účtem pro každý den."

„S cílem přimět více a více zákazníků, aby poznali všechny vynikající funkce, které Revolut nabízí a které díky své inovaci nastavily standard v celém bankovním odvětví, také spouštíme naši dosud největší televizní kampaň s názvem „Budoucnost bankovnictví“, která se bude vysílat v České republice a na dalších evropských trzích v roce 2024."

Kampaň „Budoucnost bankovnictví" je součástí TV, sociálních médií a dalších platforem. Zobrazuje, jak se Revolut neustále vyvíjí a stává se „nezbytností“ pro ty, kteří hledí do budoucnosti.

Revolut svým zákazníkům nabízí nejen nejmodernější technologie pro správu jejich financí prostřednictvím bankovního účtu s nízkými poplatky, snadné používání, kdykoli a odkudkoli, ale také integruje další služby oproti těm, které jsou obvykle dostupné u mnoha tradičních bank. Díky tomu je Revolut ideálním nástrojem pro správu všech peněz, což znamená nejen placení, ale také spoření, sledování pohybů na účtu, investování, darování, rezervace hotelů a aktivit, získávání cashbacku a slev a mnoho dalšího.

Kampaň „Budoucnost bankovnictví“ není jedinou marketingovou aktivitou, kterou Revolut na letošní rok chystá. V roce 2023 se počet zákazníků společnosti celosvětově zvýšil z 25 na 35 milionů, což je obrovský nárůst podpořený klíčovými marketingovými iniciativami zaměřenými na kontakt se spotřebiteli z různých segmentů díky reklamní kampani „Your Way In“, rozsáhlým akcím, jako je La Velada ve Španělsku, kampaním s celebritami, jako je ta s Gerrym Scottim v Itálii, a dalším.

V roce 2024 Revolut výrazně zvyšuje své úsilí další sérií působivých iniciativ zaměřených na kontakt se spotřebiteli, kteří se účastní velkých akcí v kategoriích, jako je sport a hudba – nedávno začal Revolut spolupracovat s NBA Paris Game ve Francii a v nadcházejících měsících se chystá spolupráce s festivalem Sziget v Maďarsku. Chystá se spolupracovat také se známými jmény ze společenského prostředí a dalšími iniciativami, které budou brzy oznámeny.

„Navzdory značným investicím zůstávají naše klíčové kanály pro růst organické, a to hlavně díky našemu produktu, který je kompletní, cenově dostupný a jeho používání je jedno nejjednodušších na trhu. Našim hnacím motorem pro růst jsou přitom naši spokojení zákazníci,“ shrnuje Wiktor Stopa.

Datum vytvoření: 26/02/2024

linkedin

Komentáře komentáře
Nečitelný Fed doručil jestřábí redukci sazeb Zmatení generuje především nová kvartální prognóza Fedu, která vidí jádrovou inf... Jan Čermák, analytik ČSOB
Profile picture for user Jan Čermák
ČNB nechává úrokové sazby beze změny Od loňského prosince už snížila svoji hlavní úrokovou sazbu ze sedmi procent na ... Petr Dufek, hlavní ekonom Banky Creditas
Profile picture for user Petr Dufek
ECB snižuje sazby, v příštím roce dále povolí otěže Rozhodnutí Rady guvernérů se opírá o aktualizovanou makroekonomickou prognózu. T... Dominik Rusinko, analytik ČSOB
Profile picture for user Dominik Rusinko