Přejít k hlavnímu obsahu
Raiffeisenbank představuje nový komunikační koncept
Ve všech médiích se objeví nová reklamní kampaň Raiffeisenbank, kterou vytvořil tým marketingové komunikace banky spolu s reklamní agenturou Ogilvy. Nový reklamní koncept je založený na otázkách, kdy na každou z nich je odpovědí vždy jen SAMOZŘEJMĚ.

Může banka lidem usnadnit život? SAMOZŘEJMĚ. Vážně vybírám ze všech bankomatů zdarma? SAMOZŘEJMĚ. Otázek je mnoho. Od obecných až k těm, které se zabývají konkrétními benefity produktů banky.

„Chceme našim klientům usnadňovat život, a proto je naší nejoblíbenější odpovědí SAMOZŘEJMĚ. Protože když jsou důležité věci ve světě financí samozřejmé, nemusí se jimi klienti zabývat a místo nich se mohou věnovat čemukoliv, co jim dělá v životě radost,“ říká Filip Šanda, ředitel strategie značky a komunikace Raiffeisenbank.

Dosavadní „černobílá“ komunikace byla tvořena tak, aby oslovovala zejména klienty s vyššími příjmy. Nový koncept se v souladu se strategií banky zaměřuje na mnohem širší cílovou skupinu a ukazuje, že produkty a vysoká kvalita služeb jsou určeny všem klientům, nejen těm prémiovým.

„Nová komunikace nás posouvá z dosavadního černobílého do barevného světa a chceme lidem ukázat, že svět financí jim může přinášet pozitivní emoce. Chceme Raiffeisenbank ukazovat jako méně vážnou a více hravou banku, která je tady pro každého,“ doplňuje Šanda.

Od 20. září bude v televizním vysílání image spot a spot na osobní účty. V polovině října se k nim pak přidá třetí spot na stavební spoření od Raiffeisen stavební spořitelny, která bude nově komunikovat ve stejném stylu jako banka. Kromě televize poběží kampaň v onlinu, na billboardech, zastávkách MHD po celé ČR a v Praze také v metru. Image spot bude navíc exkluzivně vidět před novým Jamesem Bondem ve všech multiplexech sítě Cinema City. Během podzimu pak banka plánuje kampaň rozšířit o téma konsolidací, pro které připravuje TV spot, rádiovou reklamu, nové plakáty i online formáty. Rádiové spoty přidá i pro tradiční podnikatelské dny a REKOpůjčku od Raiffeisen stavební spořitelny.

Datum vytvoření: 22/09/2021

linkedin

Komentáře komentáře
Státní dluh překonal hranici 3,2 bilionů korun V poměru k HDP situace vypadá mnohem příznivěji, protože se dluh pohybuje jen ok... Petr Dufek, hlavní ekonom Banky Creditas
Profile picture for user Petr Dufek
Geopolitika opět v centru pozornosti Trhy jinými slovy věří, že další eskalace do podoby širšího regionálního konflik... Dominik Rusinko, analytik ČSOB
Profile picture for user Dominik Rusinko
Inflace v březnu zůstává na cíli, v létě uvidíme další pokles Příběhy uvnitř spotřebitelského koše jsou však nadále velmi rozdílné.  Za poměrn... Jan Bureš, hlavní ekonom Patria Finance
Profile picture for user Jan bureš