Přejít k hlavnímu obsahu
Přes 90 procent nových klientů Allianz volí digitální komunikaci s pojišťovnou
Současný trend v digitální komunikaci se zřetelně odráží i na počtu klientů, kteří tuto formu sami vítají a dokonce od pojišťovny vyžadují. Konkrétně v prosinci minulého roku se pro ni v Allianz pojišťovně rozhodlo 91 procent nových klientů.

„Velmi oblíbené je využívání klientské zóny MojeAllianz,“ říká vedoucí CRM & Digital Allianz Libor Marek. Přístup do ní má více než jedna čtvrtina klientů, z  toho jedna pětina si šetří čas a aktivně ji využívá. „Za celý loňský rok upřednostnilo komunikaci pomocí e-mailu, telefonu či klientského portálu osmdesát procent našich klientů, navíc i podíl tzv. bezpapírové odchozí korespondence dosáhl loni sedmdesáti jednoho procenta,“ dodává Marek. I to je jeden ze signálů, proč se vyplatí investovat do oblasti digitalizace a self-service řešení.

Jedním ze současných pilířů digitalizace je projekt mobilní aplikace Allianz CZ, který podporuje myšlenku vytvoření unikátní platformy pro interaktivní komunikaci pojišťovny s jejími klienty. Vedle PC verze klientské zóny aplikace představuje intuitivnější a snadno ovladatelný nástroj, díky kterému se odbourává složitost a klient má potřebné informace vždy po ruce.

Digitalizace je už několik let stěžejním tématem vedení společnosti. Díky ní v Allianz postupně dochází k vyžadovanému zrychlování procesů, neboť kromě možností elektronické komunikace samozřejmě zasahuje i do řady dalších oblastí fungování firmy, včetně způsobu likvidace pojistných událostí.

 

Datum vytvoření: 05/03/2019

linkedin

Komentáře komentáře
Jestřábí ČNB dodala koruně nový impuls. Kam až se česká měna podívá? Na domácím poli hraje koruně do karet změna očekávání ohledně snižování tuzemský... Dominik Rusinko, analytik ČSOB
Profile picture for user Dominik Rusinko
Inflace v dubnu výrazněji vzrostla kvůli potravinám Za překvapením stál z našeho pohledu především daleko svižnější růst cen potravi... Jan Bureš, hlavní ekonom Patria Finance
Profile picture for user Jan bureš
Služby přebírají otěže ekonomiky Za první kvartál vzrostly reálné tržby odvětví spadajících pod služby mezičtvrtl... Petr Dufek, hlavní ekonom Banky Creditas
Profile picture for user Petr Dufek