Přejít k hlavnímu obsahu
Počet uživatelů ČSOB Premium meziročně stoupl o 35 procent
Stále větší počet klientů ČSOB využívá prémiových bankovních služeb s osobní obsluhou Premium bankéře a nadstandardními produkty. Počet uživatelů ČSOB Premium pro náročné zákazníky se meziročně zvýšil o 35 procent. Lidé stále častěji využívají kreditní Premium Kartu a oblíbené je obecně pojištění. Žádané jsou služby osobního asistenta, který dokáže zajistit květiny pro manželku i s donáškou, naplánovat rodinnou dovolenou, sehnat krásný lustr spatřený v reklamě nebo zdánlivě vyprodané luxusní hodinky.

„Za nejzajímavější benefity považují naši klienti z 82 procent ty, které se týkají cestování. Právě proto se snažíme v této oblasti poskytovat nejkvalitnější servis,“ říká o prémiové nabídce Jan Sadil, člen představenstva zodpovědný za oblast Retail.

K Premium Kartě získávají držitelé zdarma pojištění ztráty a krádeže v nejvyšší variantě, pojištění storno letenek a zájezdů, velice oblíbené vstupy do VIP letištních salonků po celém světě a co nejvíce klienti oceňují, tak je nejvyšší varianta cestovního pojištění, které navíc od března 2019 prošlo vylepšením a nově nabízí klientům ve variantě EXTRA limit léčebných výloh 10 mil. Kč a ve variantě EXTRA Family navíc mohou rodinní příslušníci nově cestovat samostatně bez majitele karty, a přesto jsou krytí tímto pojištěním. Drtivá většina prémiových klientů pak aktivně využívá elektronické bankovnictví, takřka polovina má mobilní bankovnictví a třetina používá Investiční portál.

ČSOB Premium není pouze o bankovních nebo pojišťovacích službách. Potřebuje-li klient zařídit lístky na divadelní představení, obstarat dárek k svátku nebo narozeninám či zarezervovat hotel, stačí se pouze obrátit na osobního asistenta a zbytek nechat na něm.

„Jedna naše klientka chtěla zjistit, kde může zakoupit lustr z reklamy, který se ji líbil. Podařilo se nám ho zajistit. Další klient zase chtěl pomoci s dárkem pro přítelkyni, pro kterou vybral hodinky Paris Hilton, které se mezitím vyprodaly a i to se s velkým úsilím podařilo zajistit,“ vzpomínal na zajímavější případy Miroslav Zetek, ředitel segmentu ČSOB Premium.

Není asi překvapením, že v souladu s českou mentalitou nechávat vše na poslední chvíli jsou osobní asistenti nejvíce vytížení vždy v pátek. Poslední pracovní den před víkendem jen za loňský rok ČSOB evidovala takřka dvě tisícovky řešených případů pro prémiové klienty.

 

Datum vytvoření: 06/03/2019

linkedin

Komentáře komentáře
Jestřábí ČNB dodala koruně nový impuls. Kam až se česká měna podívá? Na domácím poli hraje koruně do karet změna očekávání ohledně snižování tuzemský... Dominik Rusinko, analytik ČSOB
Profile picture for user Dominik Rusinko
Inflace v dubnu výrazněji vzrostla kvůli potravinám Za překvapením stál z našeho pohledu především daleko svižnější růst cen potravi... Jan Bureš, hlavní ekonom Patria Finance
Profile picture for user Jan bureš
Služby přebírají otěže ekonomiky Za první kvartál vzrostly reálné tržby odvětví spadajících pod služby mezičtvrtl... Petr Dufek, hlavní ekonom Banky Creditas
Profile picture for user Petr Dufek