Fio banka získala od odborné poroty, serveru www.bankovnipoplatky.com a veřejnosti celkové průměrné roční hodnocení 79,16 procent, což ji stačilo na obhájení prvního místa. Druhá v pořadí Air Bank získala celkově 75,00 procent. Třetí v pořadí UniCredit Bank obdržela hodnocení ve výši 71,91 procent.
Na prvních třech nejlepších pozicích se umístily dvě nízkonákladové a jedna tradiční středně velká banka. Z největších bank se nejlépe dařilo Komerční bance, která obsadila osmé místo.
Fio banka obhájila svou pozici Nejvstřícnější banky již počtvrté
Fio banka obhájila své první místo už počtvrté. Navíc se jí také výrazně zvýšilo její hodnocení. Banka totiž pokračuje v trendu politiky nízkých poplatků, přitom však stále rozšiřuje rozsah svých služeb a produktů, včetně poboček, čímž se v tomto ohledu přibližuje tradičním bankám. Velmi výraznou pozici si Fio udržuje i na poli reklamy a marketingu, kde zaujala svou sérií reklamních kampaní. Dále se banka velmi výrazně věnuje vzdělávání studentů v oblasti investic do cenných papírů či komodit.
Banka je tak velmi oblíbená u veřejnosti, která jí tradičně velmi dobře hodnotí. Stejně tak je banka velmi dobře hodnocena serverem www.bankovnipoplatky, který hodnotí banky z pohledu výše poplatků a přehlednosti sazebníků. V posledním období se podstatně zvýšilo pozitivní hodnocení této banky i ze strany odborné poroty.
Stále platí, že tato banka je velmi aktivní na poli nabídky běžných účtů. Na rozdíl od části konkurence poskytuje bezplatný účet s poměrně širokou nabídkou služeb, a to bez jakýchkoliv podmínek. Výběr mohou mít klienti v určitém limitu bez poplatku, a to i při výběru z cizích bankomatů. Fio banka přitom nabízí zdarma i účty vedené v cizích měnách.
Air Bank na druhém místě
Air Bank se na druhém místě hodnocení zabydlela už podruhé v řadě. Získala přitom velmi vysoké hodnocení 75,00 procenta. Na jejím výsledku se výrazně promítla široká a nepřehlédnutelná aktivita této banky a její inovativnost. Banka se právě v průběhu roku 2014 změnila z malé banky na banku středního rozsahu, a ač nízkonákladová banka, dosáhla poměrně výrazného několikaset milionového zisku. Bance dále rekordně přibývá nová klientela.
Na třetím místě se umístila UniCredit Bank. Tato středně velká banka umí velmi dobře pracovat na klientské péči. Dokáže nabídnout individuální služby nejen podle potřeb klienta, ale i podle náplně jeho činnosti či aktivit. Banka vykazuje vstřícnou poplatkovou politiku a i stabilní oblibu u veřejnosti.
Další v řadě pak následují mBank, Equa Bank a GE Money Bank.