Změna vizuálního stylu posílí vnímání Modré pyramidy jako nedílné součásti skupiny Komerční banky a navazuje i na rozsáhlejší úpravy obchodního modelu společnosti, který například zohlední nové kompetence stavební spořitelny ve vztahu k dotačnímu poradenství. Modrá pyramida současně plánuje propojit poskytování svých produktů a služeb s novou érou bankovnictví Komerční banky.
„Chceme i klientům Modré pyramidy zprostředkovat zážitek spojený s využíváním produktů a služeb nové éry bankovnictví Komerční banky. Finanční poradci Modré pyramidy se nově stanou integrální součástí distribuční sítě skupiny Komerční banky s plnohodnotnou možností sjednávat vedle produktů stavební spořitelny i produkty a služby nové éry Komerční banky. Cílem je sjednotit nabídku produktů a služeb skupiny KB napříč distribučními kanály, a to včetně těch digitálních,“ říká Michael Pupala, generální ředitel a předseda představenstva Modré pyramidy stavební spořitelny.
Pro klienty Modré pyramidy se dále nic nemění, smluvní vztah i sjednané podmínky produktů zůstávají zachovány. Společnost Modrá pyramida stavební spořitelna, a. s. na českém trhu dále zůstává ve statutární podobě a s jejím názvem se klienti budou setkávat v oficiálních smluvních dokumentech nebo klientské komunikaci.
Do poloviny roku 2024 dojde také ke změně webových stránek Modré pyramidy, které se z produktového hlediska stanou součástí webu Komerční banky. Informace k nabídce obou společností budou v průběhu příštího roku sjednoceny na webové stránky Komerční banky kb.cz, doména modrapyramida.cz však nezanikne a klienti, kteří ji zadají do vyhledávače, budou automaticky přesměrováni na relevantní nabídku na stránkách Komerční banky.