Přejít k hlavnímu obsahu
mBank virtualizovala celé portfolio platebních karet
mBank od teď vydávat všechny své platební karty i jako virtuální. Unikátnost tohoto řešení spočívá v tom, že vůbec nezáleží, o jaký typ karty jde. Klient bude mít vždy možnost objednat si platební kartu bez plastového nosiče a mít ji tak neustále k dispozici jen v digitální podobě ve svém chytrém telefonu či chytrých hodinkách. Ať už půjde o standardní nebo prémiové karty k účtu, karty pro děti, studenty i podnikatele, či kreditní karty, vždy bude jen na preferenci klienta, zda zvolí plastovou, či virtuální formu.
virtual card

mBank jako moderní digitální banka podporuje trend bezkontaktních plateb pomocí chytrých zařízení a reaguje i na zvyšující se počet klientů, kteří se již zcela dokážou obejít bez plastové karty. „Například v červenci letošního roku klienti mBank v Česku realizovali 32 % všech bezhotovostních transakcí bez přítomnosti plastové karty. Každý měsíc navíc podíl takových plateb roste o přibližně 0,8 až 1 procentní bod,“ říká Martin Podolák, zástupce generálního ředitele mBank CZ pro oblast produktového a segmentového managementu.

Jako jedna ze dvou bank na českém trhu mBank nabízí všechny dostupné druhy mobilního placení (Apple Pay, Google Pay, Garmin Pay, Fitbit Pay i nejnovější Xiaomi Pay) a s virtuální kartou nyní odpadá i poslední nutnost nosit v peněžence plastovou platební kartu. Pokud se klient rozhodne mít ji už jen ve virtuální podobě, zmizí i poslední fyzická připomínka banky, kterou doma má. „Věříme, že jde o další zásadní krok ke kompletní digitalizaci bankovnictví. Blížíme se ke konci platebních karet, jak je známe dnes,“ vysvětluje Martin Podolák.

S virtuálními kartami mohou klienti platit plnohodnotně všude, kde jsou zvyklí. U svých oblíbených obchodníků i na internetu, a to pohodlně, bez starostí a navíc udržitelně, bez nadbytečného plastového odpadu. Mezi další benefity, které vycházejí z povahy karty, patří například to, že se dá používat okamžitě, není třeba čekat na její fyzické doručení poštou, nelze ji ztratit a nikdo vám ji neukradne.

„V mBank sledujeme, že stále více našich klientů postupně upouští od potřeby vlastnit plastovou platební kartu. Většina terminálů v Česku a v Evropě je bezkontaktní a díky plnohodnotným virtuálním platebním kartám klientům ubude i množství starostí. Digitální karty si navíc přímo v mobilní aplikaci nebo internetovém bankovnictví mohou jen několika klepnutími okamžitě zablokovat či obnovit, aniž by s tím byly spojené jakékoliv náklady. Své finance tak mají neustále pod kontrolou,“ informuje Michal Staněk, produktový manažer platebních karet mBank.

O virtuální kartu budou moci požádat všichni noví klienti přímo při zakládání účtu. Tuto možnost budou mít i stávající klienti, kteří o novou kartu požádají například z důvodu ztráty či odcizení té původní, nebo pokud předtím žádnou platební kartu neměli. Pro ostatní, kteří mají platnou svou původní plastovou kartu a chtěli by ji jen přenést do virtuální podoby, bude tato jednoduchá změna brzy k dispozici přímo v mobilní aplikaci a internetovém bankovnictví. Stačí, když vyplní žádost, kterou najdou v sekci Produkty v části Karty.

Díky virtuálním kartám klienti mBank v Česku pomůžou ušetřit stovky kilogramů plastu ročně, desítky tisíc papírových obálek a velké množství spotřebovaných barev při tisku. Plastové karty k českým klientům navíc cestují průměrně stovky kilometrů a během této cesty se vyprodukuje nemalé množství emisí CO2. Virtuální karta je tak aktuálně nejen nejmodernější, ale i nejekologičtější volbou.

Datum vytvoření: 17/08/2022

ZK_cena podnikatelů

Komentáře komentáře
Státní dluh překonal hranici 3,2 bilionů korun V poměru k HDP situace vypadá mnohem příznivěji, protože se dluh pohybuje jen ok... Petr Dufek, hlavní ekonom Banky Creditas
Profile picture for user Petr Dufek
Geopolitika opět v centru pozornosti Trhy jinými slovy věří, že další eskalace do podoby širšího regionálního konflik... Dominik Rusinko, analytik ČSOB
Profile picture for user Dominik Rusinko
Inflace v březnu zůstává na cíli, v létě uvidíme další pokles Příběhy uvnitř spotřebitelského koše jsou však nadále velmi rozdílné.  Za poměrn... Jan Bureš, hlavní ekonom Patria Finance
Profile picture for user Jan bureš