Registrovaní držitelé karet MasterCard mohou u partnerských obchodníků čerpat výhody ve formě slevových voucherů a navíc mají možnost vyhrát splnění svého snu.
„Při registraci vyplníte v osobním profilu přání a my každý měsíc někomu jeden sen splníme. Ať už se bude jednat o vstupenky na zápas Ligy mistrů UEFA, rodinný výlet do Disneylandu, nebo třeba setkání s celebritou, s MasterCard mají lidé šanci proměnit svá přání ve skutečnost. Registrací do programu promění držitelé karet MasterCard své každodenní zvyky, tedy placení za zboží a služby, v něco neobyčejného,“ říká Martina Piskorová, marketigová ředitelka MasterCard.
Základní funkcí Priceless Specials je však princip money back, tedy vrácení určité částky z nákupu zpět. „Dosud nebyl na našem trhu představen takto rozsáhlý a unikátní program. Neomezuje se jen na jeden řetězec či klienty jedné konkrétní banky, přináší totiž výhody u širokého spektra obchodníků,“ říká Matouš Michněvič, ředitel pro produkty a program Priceless Specials, MasterCard.
Do programu se může zapojit každý, kdo svou kartu MasterCard/Maestro registruje na www.specials.cz. Výše money backu z každého nákupu se pohybuje od 1 do 15 %. Peníze budou shromažďovány na online účtu uživatele a poputují zpět na kartu automaticky vždy po nasbírání 100 Kč, případně častěji dle přání uživatele. Přehled plateb a získaných odměn lze průběžně kontrolovat na online účtu, případně přes call centrum programu na čísle 272 099 977.
„Našemu klientovi se snažíme přinést něco navíc. Program Priceless Specials toto nabízí, je transparetní a jednoduchý, přitom zapojení do něj je pro klienta zdarma. Proto jsme se rozhodli, že jej nabídneme všem našim klientům s kartou MasterCard,“ říká Ján Franek, člen dozorčí rady a tiskový mluvčí Fio banka.
Priceless Specials má též ambici redukovat počet věrnostních karet v peněženkách lidí. „Ve spolupráci s bankami a obchodníky jsme během čtyř let naučili lidi platit bezkontaktně. Věřím, že za další čtyři roky se s přispěním programu Priceless Specials lidé zbaví velké části věrnostních kartiček ve svých peněženkách, a budou kartou platit výrazně častěji. Ve srovnání se západními trhy máme kam růst,“ dodává Michněvič.
Podle generálního ředitele MasterCard pro Českou republiku Miroslava Lukeše má program Priceless Specials naučit českého spotřebitele platit kartou častěji. Dle jeho slov je platba kartou rychlá a bezpečná. Program má za cíl běžnému spotřebiteli toto připomenout a přinést ještě něco navíc.
Aktuálně je do programu zapojeno 21 obchodních partnerů s více než 600 provozovnami po celé České republice. Mezi klíčové partnery programu patří společnosti Alpine Pro, Benu lékárny, EXIM tours, ETA, Pet Center, Pompo, Orsay a na dalších se pracuje. Program byl spuštěn také na Slovensku, kde je zapojeno 14 partnerů, kteří mají dohromady téměř 180 provozoven. Postupně je jeho zavedení plánováno i v dalších zemích.