Princip soutěže je jednoduchý. Stačí, aby klient platil veškeré své zářijové nákupy kreditní kartou a zároveň plnil speciální týdenní úkoly. Za tyto nákupy a splněné aktivity dostává v soutěži body. Čím více bodů obdrží, tím větší má šanci získat lepší výhru. Klient může získat v soutěži extra body navíc i za nejrůznější splněné aktivity.
Klientům bude každý týden (celkově 4x za dobu trvání soutěže) poslána na jeho telefon sms se zadáním jednoduchého úkolu, který by měl splnit – například zaplatit kartou v lékárně. Pokud tak učiní, získá extra body na své bodové konto, které si může pravidelně kontrolovat online a zjišťovat své průběžné umístění. Další extra body může získat například i za vyplněný kvíz.
Podobná soutěž probíhala již na začátku tohoto roku, ale mohli se jí zúčastnit pouze zaměstnanci banky. A právě díky pozitivní odezvě bude soutěž v létě spuštěna i pro klienty ČSOB a Ery. „Naší snahou je motivovat klienty, aby objevili, jak pohodlná a jednoduchá platba kreditkou je a kolik dalších výhod přináší – naše klienty například odměňujeme 1 % z každého nákupu zpět na účet kreditní karty. Placení kartou je také rychlé, bezpečné a velmi komfortní; počet klientů, kteří placení kartou využívají, neustále stoupá. Proto chceme ocenit ty, kteří kartu maximálně využívají a nebojí se platit i menší částky.“ V interní soutěži zaměstnanci spojili příjemné s užitečným. Navíc ti, kteří se do soutěže zapojili, platili 2,5krát častěji než ostatní. Na samotné soutěži ocenili především její netradičnost a také hravé zpracování,“ vysvětluje Jana Opršalová, výkonná manažerka segmentu Platební komfort ČSOB a Ery.
Podle Matouše Michněviče, ředitele pro produkty MasterCard patří hotovost minulosti. Je pomalá pro obchodníky i zákazníky, drahá, protože se musí zajistit její kontrola a navíce dá snadno ztratit. „Budoucnost patří platebním kartám, což potvrzuje i náš každoroční průzkum MasterIndex, a tato akce to dál podpoří,“ uzavírá Michněvič.