Celkový objem běžných klientských vkladů ve Skupině KB se meziročně zvýšil o 10,1 %, se silným růstem jak v segmentu občanů, tak firemním segmentu. Objem aktiv klientů Skupiny KB v podílových fondech, penzijním spoření a životním pojištění narostl o 5,9 %.
Počet klientů Komerční banky s aplikací Mobilní banka meziročně stoupl o 124 000 na 959 000, což představuje 58 % celkového počtu 1 641 000 zákazníků KB. Aplikaci KB Klíč umožňující bezpečný přístup k bankovním službám používalo 867 000 klientů, asi
o 298 000 více než před rokem.
„Navzdory zjevným dopadům pandemického prostředí jsou celkové výsledky Komerční banky za první čtvrtletí uspokojivé, a některé oblasti, jako je poskytování úvěrů na bydlení, nebo služby klientům v oblasti dluhových kapitálových trhů, překročily očekávání. Pořádně jsme postoupili s přípravou na novou éru bankovnictví v době po pandemii. Naši spolupracovníci se dokázali v náročném prostředí soustředit na potřeby našich klientů a plnění našeho strategického plánu do roku 2025,” poznamenal Jan Juchelka, předseda představenstva a generální ředitel KB.