Díky Kodexu mobility mohou klienti snadno vyřídit přechod mezi bankami, jelikož nová banka jim pomůže převést zejména trvalé příkazy a inkasa a také původní účet za klienta zruší. Nově je u Fio banky možné celý tento proces vyřídit on-line přímo v Internetbankingu. Stávající klienti si tak mohou jednoduše, zdarma a z pohodlí domova nechat převést finanční zůstatek ze svého účtu u jiné banky, stejně jako trvalé příkazy a inkasa, která na původním účtu mají. Fio banka za klienta vyřídí i samotné zrušení účtu.
„Podle našich zkušeností má velké množství klientů účty v několika bankách, a to často jen z důvodů, že se jim třeba do banky nechce kvůli zrušení účtu osobně chodit. Takto mohou celou záležitost vyřídit on-line jen vyplněním žádosti v Internetbankingu. O tuto on-line možnost ale nemusí být ochuzeni zájemci, kteří u nás účet ještě nemají a chtěli by k nám přejít a převést nastavení trvalých příkazů a inkas z původního účtu. Mohou si totiž účet založit jednoduše online na webu nebo přes mobilní aplikaci a následně, když se přihlásí do internetového bankovnictví, tak tam požádat o převedení nastavení svého původního účtu. Nemusí tak kvůli převodu navštěvovat pobočku,“ rozkrývá možnosti, které novinka nabízí, obchodní ředitel Fio banky Jan Bláha.