Kolik lidí je potřeba, aby přesunuli bankomat? Musíte tankovat plnou, když chcete k nejbližšímu bankomatu? Právě tyto otázky se v pondělí 1. srpna objevily na českém internetu, sociálních sítích a venkovní reklamě. Jsou základem aktuální kampaně Komerční banky, která se tímto způsobem rozhodla oslovit nejen své klienty, ale i veřejnost. Všichni se tak mohou zapojit do hlasování a ovlivnit umístění bankomatů Komerční banky a Monety. Hlasování je k dispozici na stránce mamenavyber.cz a probíhat bude celý srpen.
„Máme radost, že je o téma sdílení bankomatových sítí zájem napříč celou republikou. Proto jsme se rozhodli postoupit o krok dále a dát lidem možnost vybrat z padesáti lokalit, kde by chtěli mít svůj bankomat,“ prozrazuje motivaci k realizaci kampaně Jitka Haubová, členka představenstva Komerční banky.
Současným trendem v Evropě je právě optimalizace bankomatových sítí s cílem nabídnout dostupnost služby maximálnímu počtu klientů. Stávající spolupráce Komerční banky s Monetou umožní eliminovat duplicitní bankomaty na frekventovaných místech a současně instalovat tyto přístroje v lokalitách, kde je dostupnost výběru hotovosti nižší. V neposlední řadě je takové řešení efektivnější a udržitelné, protože dochází k nižšímu počtu dotací hotovosti, servisních výjezdů.
„Téma energetické efektivity je v současné době aktuálnější než kdy jindy. Na českém finančním trhu je Komerční banka lídrem v oblasti udržitelnosti a aktivního přístupu k inovacím. Nebojíme se být průkopníkem, čeřit neprobádané vody a udávat trendy, když vidíme, že to dává smysl,“ uzavírá Jitka Haubová.