Do mobilního bankovnictví Raiffeisenbank se pravidelně přihlašuje přes půl milionu uživatelů
Počet aktivních uživatelů digitálních kanálů Raiffeisenbank přesáhl 700 tisíc. Z toho více než 500 tisíc se alespoň jednou přihlásí do mobilního bankovnictví a 410 tisíc do internetového bankovnictví. Třetina klientů se přihlašuje do obou kanálů.
Nejčastějšími důvody návštěvy mobilní aplikace je kontrola zůstatku, historie pohybů na účtu nebo zadání platby. Uživatelé si také oblíbili grafické přehledy rozdělení transakcí do kategorií a povolují a zakazují internetové platby na svých kartách. Oblíbenost mobilního bankovnictví dokazuje i počet sjednaných úvěrů. Ten v prosinci dosáhl 40 % z celkové produkce banky.
„Převaha počtu přihlášení do mobilního bankovnictví pramení z jednoduchosti a dostupnosti mobilní aplikace, včetně unikátních funkcí, které internetové bankovnictví neumí. Těmi jsou například práce s QR kódy nebo přehled nejbližších poboček a bankomatů,” říká Jitka Nováková, Digital Channels Expert Raiffeisenbank.
Datum
vytvoření: 18/01/2022
komentáře
ECB otáčí kormidlo: Od vysoké inflace ke slabému růstu
Jinak řečeno, stále větší část Rady guvernérů je přesvědčena o udržitelnosti des...
Dominik
Rusinko,
analytik ČSOB
Česká harmonizovaná inflace na trojce
Tak jako ta národní v posledních měsících narůstá s tím, jak zafungoval srovnáva...
Petr
Dufek,
hlavní ekonom Banky Creditas
Německo čekají předčasné volby již v únoru. A novou vládu mizerná ekonomika
Podobně jako v USA bude zásadním tématem voleb ekonomika. Na rozdíl od americké ...
Dominik
Rusinko,
analytik ČSOB