Spolupráce mezi ACS a ČSOB byla smluvena od začátku roku 2023, délka jejího trvání je prozatím stanovena do konce roku 2025. Konkrétní kroky spolupráce, jejichž cílem je ještě více modernizovat klubový servis pro fanoušky na stadionu i v digitálním prostředí, budou odhalovány postupně, první představí klub a jeho nový partner už v průběhu jarní části.
Mezinárodní skupina KBC, jejíž součástí je ČSOB, si partnerské aktivity velmi pečlivě vybírá. To platí samozřejmě i pro zástupce samotné ČSOB. Jsme proto potěšeni, že jsme představili model spolupráce, který byl pro našeho nového obchodního partnera tak atraktivní, že dnes toto nové partnerství oznamujeme,“ říká Tomáš Křivda, člen představenstva a ředitel komerčního úseku AC Sparta Praha.
„Spolupráce s AC Sparta je pro ČSOB logickou volbou, náš nový obchodní partner je úspěšným fotbalovým klubem, který chce rozvíjet pro své fanoušky moderní a inovativní služby zvyšující zážitky v aréně i mimo ni. ČSOB se společně s Mastercard stává platebním inovátorem pro AC Sparta Praha,“ dodává Michaela Bauer, členka představenstva ČSOB zodpovědná za technologie, inovace a operations.