Přejít k hlavnímu obsahu
ČSOB se spojila s influencery na pomoc seniorům s on-line bankovnictvím
ČSOB spustila kampaň na sociálních sítích, kterou chce oslovit mladé lidi, aby v tomto období ještě více komunikovali se svými rodiči a prarodiči o tom, jak pracovat s bankou online. Kampaň se zaměřuje na to, jak mohou mladí lidé vysvětlit starším lidem běžné finanční aktivity, jako je zobrazení zůstatku na účtu, odeslání platby nebo bezpečnostní pravidla v online světě, aniž by starší lidé museli chodit na pobočku.
Happy older man sitting on sofa at home, using smartphone. stock photo

Senioři jsou jednou z nejohroženějších skupin v této době a to nejen ve vztahu k pandemií jako k nemoci. Ze dne na den se řada z nich stala zajatci ve svém světě. Běžná cesta na nákup má nová pravidla, které je potřeba dodržovat, podobně je tomu s cestou k lékaři, která se neobejde bez roušky, tak jako většina aktivit. Vyřízení běžných záležitostí v pobočce banky jde bez větších omezení, většinu toho je však možné provést ve větší pohodě i s menším rizikem z pohodlí domova.

„Kampaní Chraňme své blízké, chceme oslovit mladé, aby věnovali v této době více času svým starším příbuzným a známým a vysvětlili jim to, co je pro mladé tak běžné. Může se jednat o aktivaci internetového bankovnictví, zjištění zůstatku na účtu nebo třeba zavolání na informační linku banky,“ říká Renata Němcová Pixová, výkonná ředitelka Skupinové komunikace v ČSOB.

Kampaň probíhá na sociálních sítích ve spolupráci s influencery Annou Kadeřávkovou, Christie & Babies, Šárkou Pekovou a Natálií Myslivcovou. Jejich prostřednictvím vznikne řada edukativních výstupů na Instagramu a Youtube.

Rekordní čísla v užívání elektronických kanálů

Březen byl měsícem, ve kterém ČSOB zaznamenala historicky nejvyšší návštěvnost svých elektronických kanálů. Klienti naplno využívali internetové bankovnictví i mobilní aplikaci Smartbanking. Březen překonal i období začátku školní docházky nebo vánočních nákupů. Aktuální vývoj ukazuje, že situace v dubnu bude z pohledu využívání bankovních elektronických kanálů minimálně stejně vysoká.

„Čísla jasně ukazují, jakým směrem se vydávají naši klienti. Období pandemie tento trend používání bankovních elektronických kanálů ještě více urychlilo. Proto je pro nás důležité pracovat v této oblasti s edukací seniorů, kteří v mnoha případech využívají pro komunikaci s bankou pouze pobočku. Internetové bankovnictví nebo mobilní aplikace Smartbanking mohou nyní seniorům ušetřit spoustu času. Navíc veškerá spojení s bankou probíhají z bezpečí domova,“ říká Jan Sadil, člen představenstva ČSOB zodpovědný za oblast Retail.

Datum vytvoření: 24/04/2020

linkedin

Komentáře komentáře
Koruna na konci roku v laufu. Vydrží dobrá nálada v roce 2025? Zisky koruny odrážejí zejména příznivý vývoj úrokového diferenciálu. Zatímco saz... Dominik Rusinko, analytik ČSOB
Profile picture for user Dominik Rusinko
Nečitelný Fed doručil jestřábí redukci sazeb Zmatení generuje především nová kvartální prognóza Fedu, která vidí jádrovou inf... Jan Čermák, analytik ČSOB
Profile picture for user Jan Čermák
ČNB nechává úrokové sazby beze změny Od loňského prosince už snížila svoji hlavní úrokovou sazbu ze sedmi procent na ... Petr Dufek, hlavní ekonom Banky Creditas
Profile picture for user Petr Dufek