„Našim klientům patří velké poděkování za trpělivost, se kterou na novou službu čekali. Uvědomujeme si, že jsme nepřišli se službou jako první a o to víc si ceníme toho, že nám naši klienti zachovali svou přízeň a budeme se jim toto čekání snažit vynahradit. Díky naší nové službě se stane bezkontaktní placení ještě více běžnou součástí našeho života, a to pro jakékoliv částky, ať velké či malé, pro které bude právě platba mobilem jednodušší a rychlejší než vytahování hotovosti z kapsy,“ uvedl Jan Sadil, člen představenstva ČSOB a vrchní ředitel zodpovědný za oblast Retail.
„Spuštění služeb Apple Pay je jednou částí z naší celkové inovační strategie. V rámci vývoje našich produktů a služeb se zaměřujeme vedle uživatelské přívětivosti zejména na bezpečnost, která je pro nás vždy na prvním místě. Těšíme se i na další novinky, které našim klientům budeme moci v oblasti placení ještě letos nabídnout, jako jsou třeba okamžité platby,“ přibližuje Michaela Lhotková, výkonná ředitelka ČSOB pro Platební řešení, spotřebitelské financování, otevřené bankopojištění a inovace.
Služba Apple Pay je nyní dostupná pro klienty ČSOB a Poštovní spořitelny, kteří mají platební kartu Mastercard. Spuštění služby pro klienty s platební kartou VISA plánuje ČSOB v následujících týdnech.
Pomocí Apple Pay lze po digitalizaci platebních karet vydaných ČSOB do aplikace Wallet bezkontaktně platit mobilem nebo hodinkami bezpečně, pohodlně a rychle. Apple Pay při placení nepoužívá číslo platební karty, ale specifické číslo, které je jedinečné pro dané zařízení. Navíc je každá transakce autorizována unikátním dynamickým kódem. Každá platba pomocí Apple Pay je ověřena otiskem prstu nebo skenem obličeje bez ohledu na výši platby s držitelem karty. Číslo platební karty se na zařízení ani na serverech Apple neukládá ani nepředává obchodníkům.