ČMSS nabízí nově klientům internetové rozhraní Klientská zóna. Oproti dosavadní aplikaci MojeLiška umožňuje i aktivní operace. „V nové Klientské zóně lze například podepisovat online žádosti o eÚvěry, zákazníci zde najdou i všechny potřebné informace o stavu svých spořicích, úvěrových i meziúvěrových účtů,“ vysvětlil marketingový ředitel ČMSS Martin Lauer.
Standardem bude i fakt, že nová zóna bude sloužit jako úložiště dokumentů tak, aby ČMSS v blízké budoucnosti mohla co nejvíce papírových dokumentů nahradit elektronickou komunikací s klientem. „Již letos na začátku roku jsme více než 120 tisícům klientů poslali elektronický roční výpis namísto papírového. Toto číslo s novou Klienstkou zónou výrazně poroste,“ dodal Martin Lauer.
Klientská zóna kromě výrazně rozšířené funkčnosti nabízí i vysokou míru bezpečnosti a nový moderní responzivní design umožňující i obsluhu přes mobil či tablet.
Na novou verzi internetového bankovnictví již ČMSS postupně migrovala několik desítek tisíc klientů. Cílem je převést všechny stávající uživatele aplikace MojeLiška a zároveň nabízet Klientskou zónu i všem novým klientům. Stávající MojeLiška bude klientům k dispozici
do konce března.
„V rozvoji elektronické obsluhy klientů budeme dále pokračovat. Loni jsme v pilotním provozu zavedli poskytování eÚvěrů, letos budeme pokračovat ve větší digitalizaci našich služeb,“ uzavřel Martin Lauer.