Přejít k hlavnímu obsahu
Česká spořitelna zautomatizovala své API rozhraní
Své API rozhraní pro třetí strany otevřela Spořitelna jako první banka na trhu již v roce 2015. Třetí strany využívají API rozhraní Spořitelny zejména pro ověření identity klientů, respektive pro propojení s bankovními účty. Právě propojení bankovních účtů klienta s jeho firemními aplikacemi v rámci API ale dosud vyžadovalo nutnost specializovaného kódování a programování. Díky využití platformy Integromat, za níž stojí mezinárodně úspěšný český start-up, zvládne nyní své bankovní účty propojit se svými firemními aplikacemi jakýkoliv firemní zákazník Spořitelny, aniž by pro to musel využít služeb IT specialistů či programátorů.

„Každodenní stahování dat o realizovaných platbách z bankovního účtu klienta do jeho interních účetních systémů či klientských databází je časově náročná rutina, kterou dobře znají jak provozovatelé e-shopů, tak majitelé většiny firem, kteří potřebují mít v co nejreálnějším čase přehled o platbách mezi nimi a zákazníky. Manuální stahování těchto dat je nejenom časově náročné, ale pojí se s ním také riziko chyb a nepřesností,“ říká Jakub Bretšnajdr, manažer API České spořitelny a doplňuje: „Díky platformě Integromat můžeme našim firemním klientům nabídnout uživatelsky maximálně jednoduchý nástroj, v němž je propojení firemního účetního systému nebo CRM databáze s klientovými účty podobně jednoduché jako nastavení firemního emailu.“

Integromat pomáhá stovkám tisíc firem po celém světě s integracemi systémů a automatizací firemních procesů. „Jsme rádi, že jsme v Česku uzavřeli partnerství s Českou spořitelnou. To přináší všem jejím firemním zákazníkům možnost propojit bankovní účet s fakturačním systémem nebo třeba interním CRM,“ dodává Tomáš Wiesner, který má v Integromatu na starosti partnerství. „Ve Spojených státech je automatizace firemních procesů naprosto běžná věc, která přináší úspory a snižuje chybovost. České firmy se nyní snaží naskočit na rychle jedoucí vlak digitalizace, aby zůstaly konkurenceschopné – a v tom jim to Integromat ulehčuje každý den. A vyzkoušet ho přitom nic nestojí,“ uzavírá Wiesner.

„Naši nabídkou v tuto chvíli míříme zejména na firemní klienty z řad e-shopů, které mají nejvyšší nároky na real-time stahování transkačních s minimem nákladů. Naší ambicí je v průběhu roku 2021 získat desítky až stovky klientů z oblasti e-commerce,“ doplňuje Bretšnajdr.

Datum vytvoření: 29/10/2020

linkedin

Komentáře komentáře
Česká ekonomika ve volebním roce 2025 Po loňském růstu HDP zhruba o jedno procento předpokládáme v letošním roce pokra... Dominik Rusinko, analytik ČSOB
Profile picture for user Dominik Rusinko
Chmurný konec roku v průmyslu Opět se ukázalo, že podzimní zlepšení bylo jen krátkým záchvěvem, který nemělo o... Petr Dufek, hlavní ekonom Banky Creditas
Profile picture for user Petr Dufek
Nečitelný Fed doručil jestřábí redukci sazeb Zmatení generuje především nová kvartální prognóza Fedu, která vidí jádrovou inf... Jan Čermák, analytik ČSOB
Profile picture for user Jan Čermák